Cape Town:)

Ahojky! Viem, že som vravela, že budem pridávať všetko postupne, ale preskočím Čínu a Hong Kong a prejdeme rovno k veci. Asi najviac z Vás zaujíma, čo vlastne robím v Južnej Afrike:D

Je to dosť zmena oproti Azií:) Kedže som myslela, že tam ostanem rok:) V Afrike som bola raz, a to v Tunisku, takže to veľmi nerátam:D Ale Južná Afrika je pre mňa novinka a vôbec som nevedela, čo môžem očakávať.Ako ste si už všimli, mám nového priateľa:) Stretli sme sa prvýkrát v Taipei, zaľúbili sa, ale museli odlúčiť. Boli sme od seba 6 mesiacov a nevedeli, či sa ešte niekedy uvidíme.. Ked som však bola v Číne, moje plány sa zmenili a Bart ma požiadal, aby som prišla do Cape townu:) Kedže ja som dobrodruh, tak som si povedala, že prečo nie:) Ked som konečne dostala víza a prežila som dva skvelé týždne v Hong Kongu, bola som pripravená na let:) Cestovala som 28 hodín. Ethiopian airlines nebola najlepšia voľba:D mala som prvý prestup v Ethiópií:D Letisko vyzeralo trošku strašidelne a pusto:D Jedno z najhorších letísk, aké som videla. Sedela som hned pri Gate, a nevidela, žeby začal boarding na môj let. Lenže majú to hrozne zorganizované a neukazovalo na tabuli, let do Cape Townu, ale Botswany. Zrazu si tak sedím a počujem, ako hovoria: Miss Lenka Brišiaková, okamžite sa dostav ku gateu:D Ježiš, až mi stislo žalúdok, žeby som nestihla let, aj ked som tam sedela. Potom som musela zažiť Walk of shame, ked celé lietadlo na mňa čakalo a škaredo pozeralo:D A bola som jediná biela a blondínka v celom lietadle:D Mali sme zastávku v Botswane, kde pár ľudí vystúpilo a my sme pokračovali dalej. Na letisku ma už čakal môj Bart a bolo to úplne krásne, ale aj zvláštne:) Kedže sme sa nevideli tak dlho a presťahovať sa do jeho krajiny je veľký krok:) Prvý týždeň sme bývali u jeho kamošov a čakali, kým sa môžeme presťahovať do nášho domčeka:) Bývam s Bartom a jeho bratom v 4 izbovom dome:) Vo veľmi krásnej časti, čo sa vola Muizenberg. 5 minút od nás je Surfers corner, kde chodia všetci surfovať:) Skoro každé ráno chodíme do nejakej novej kaviarne, kde si vychutnávame skvelé raňajky.. Hlavne croissant s praženicou, slaninou a avokádom. Aj ked to jem už mesiac vkuse, vôbec nie som z toho "chorá":D

Cape town si rozoberiem podrobnejšie v dalšom poste!:) Pozdravujem!!






















4 komentáre:

  1. Leni si topka, riadny dobrodruh , ale urobila si správne! :) dakujeme moc moc za tento príspevok!!! :) a napis nam este, ako dlho tam budes, kde sa chystas najblizsie a ci si tam prisla robit modeling alebo sladke nic nerobenie :) pozdravujem ta velmi , uz teraz sa tesim na novy post!! :) a nezabudaj na nas tvojich nedockavych citatelov :-* dufam, ze sa mi raz podari ta stretnut este niekedy na SR :) :(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mas krasneho priatela :) a kedze je model asi mal vacsie pochopenie pre tvoju prácu :) a vy tam mate teraz zimu, že? Ako to beries ze si z tepla isla do chladnejsieho pocasia a pritom u nas je 30°? :) držim palce vo vztahu a pocestuj este minimalne polku sveta nech nam mas co ukazovat:) :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tyjo, tvůj život vypadá tak růžově. A máš odvahu! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Supeeer Lenka uzivaj si to, milujem taketo osobnosti ktore sa neboja zbalit veci a ist za dobrodruzstvom ( a tym nemyslim dovolenka na sri lanke, co mnohy povazuju za vrchol dobrodruzstva). Velmi vam drzim palce nech vam to vyjde a nech sa ti v CT paci! Pozdravujem z Holandska

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...