Black dog clothing

Ahojte všetci, dnes by som chcela napísať niečo o značke Black Dog -klik tu. Značku som si všimla na fotení, kde bol môj Bart model a úplne som sa zamilovala. Aj ked to je značka pre mužov, obliekla by som si všetko. A už dlho sa mi nestalo, žeby sa mi niečo až tak zapáčilo, preto som o tom aj chcela napísať. Kedže žijem v Cape Towne, chcem písať aj o móde tu. Nerobím im žiadnu reklamu a je to čisto môj názor. Značka má skoro rok a prvykrát som ju videla na fotke, ked môj Bart predvádzal na South African Mens wear fashion week 2016. V piatok mal Bart fotenie. Fotili sme v dome dizajnérky a je to asi najkrajší dom, aký som kedy v živote videla. Vyzeral ako z magazínu. Fotenie bolo rýchle a úplne super. Maxine nás skvelo pohostila a užila som si skvelý deň. Aj ja som nakoniec fotila jeden outfit s Bartom, lebo sme chceli mať spoločnú fotku:)
Vidím v značke veľký potenciál a dúfam, že sa im bude veľmi dariť.
Fotky sú z backstageu a už sa neviem dočkať na výsledné fotky!


* Hello everyone!! Today I would like to write something about Black Dog Clothing- click here. I saw the collection on a shoot, where my boyfriend Bart was a model and I totally fell in love (with the brand, not him:D). Although it is a brand for men, I would wear everything as the clothing is designed for both men and women. In all my years of blogging and modelling, I have never seen a clothing brand that has left me so amazed and wanting more and more. My intentions are pure and honest and not to advertise but to share the experience I felt through Black Dog Clothing.  Being in Cape Town, a city where collaboration is in the air I want to show you brands in South Africa. The brand has not even been around for a full year and is already hitting Cape Town by storm. I noticed the brand for the first time  on a picture of Bart from South African Mens Wear Fashion Week 2016. On Friday, Bart had a photo shoot. We took pictures at  the house of designer, Maxine Ginsberg, and is probably the most beautiful house I've ever seen in my life. It looks like it is from a magazine. The photo shoot was fast and extremely fun. Maxine (designer) took such a good care of us and we all enjoyed such a great day. I also took a picture in one outfit with Bart, because we wanted to have a picture together :)
I see great potential in the brand and hope that they will be very successful.
The photos are from backstage and I can not wait for the final photos!















1 komentár:

  1. máš pravdu, veci sú naozaj pekné :) vám dvom to spolu náramne svedčí ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...