My life in China

Ahoj ahoj! Ja som si práve sadla do reštaurácie a mám odpočítavanie 30 minút na wifi, tak dúfam, že tento príspevok stihnem:D

Ako vyzeral môj bežný život v Guangzhou? Vstávala som o 8 ráno a vychystala sa na kastingy o 9.30. A celý deň sme strávili na kastingoch. Opäť sme museli na každom kastingu predviesť minimálne 50 póz za minútu, opäť sme boli pre všetkých klientov rovnaké. Je vtipné, že oni nás nevedia rozoznať. Bola som jediná blondína z 10 dievčat. takže ked sme stáli v rade a držali setkartu,myslím si, že je veľmi ľahké ma rozpoznať:D Ale nie, oni ma hľadali medzi všetkými brunetkami:D  Domov z kastingov sme zvyčajne prišli o 7 večer dobité z celodenného sedenia v aute.  Rýchlo som si zobrala veci na cvičenie a utekala do posilky (vtedy som ešte bola aktívna haha:D). Prišla som domov a zvyčajne sme sa všetci rozprávali v obývačke alebo som chodila na návštevy k môjmu naj kamošovi Jedrekovi, s ktorým sme si kontrakt v Guangzhou spoločne vybavili, aby sme boli spolu.

Spoznala som naozaj skvelých ľudí a kamarátov. Mala som aj úžasného spolubývajúceho Poliaka (ja som asi dušou Poľka, kedže všetci moji naj kamoši sú Poliaci:D). Avšak on odišiel po mesiaci. Čas s ním a mojou spolubývajúcou Nasťou bol úplne skvelý! Nonstop sme sa smiali, robili blbosti, s Filipom sme si nacvičovali choreografie na piesne Britney Spears, a pod.:D Filip bol aj môj dvorný fotograf, kedže ma miloval fotiť a fotil ma všade nonstop:D Ked som jedla, robila si jedlo, chodila po ulici, nastupovala do taxíka, nakupovala v obchode..no proste všetky činnosti:D

Ako na každom mieste, som si našla svoju obľúbenú kaviareň, kde som strávila každý deň. Majitelia nám dávali kávu zadarmo každý deň:) Takže som veľa aj na káve ušetrila, kedže to je vždy na mojich cestách najväčšia pálka:D Ked si to vždy spočítam a kupujem si kávy v Starbuckse a niekedy aj dve denne, za 2-3 mesiaci sa to nazbiera:DD  V kaviarni 7 pirates som sa cítila ako doma, každý deň som sa vyobjimála s celým personálom, dala kávičku na terase s Filipom a pozerala prehliadky Victorias secret:)

A čo párty life? Párty v Guangzhou by som priprovnala asi ako na Slovensku..no v Košiciach.. nič moc, dj hrali nonstop to isté každý deň, tie isté sety, že som už vždy vedela, čo nasleduje. Alkohol tam je fejkový, takže ked som vypila jeden-dva drinky, boli sme úplne na mol všetci, aj chlapci:D Tak som už potom ani piť nechcela.

Aké boli moje víkendy a iné infošky Vám pridám nabudúce, končí mi wifi, tak musím končiť!! Pozdravujem Vás všetkých a o chvíľu som tu zas!!:)








4 komentáre:

  1. Jseš skvělá! To je super, že si užíváš. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jeej z kadiaľ máš tu krojovú mašľu ?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lenka, napíš ako sa máš v Cape Town a prilož nejaké fotky mesta, kde bývaš a či máš nejakú zaujímavú prácu. Sledujem tvoj blog, lebo píšeš pútavo a si fajn baba.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Lenka, napíš ako sa máš v Cape Town a prilož nejaké fotky mesta, kde bývaš a či máš nejakú zaujímavú prácu. Sledujem tvoj blog, lebo píšeš pútavo a si fajn baba.

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...