Daniel wellington again:)

Ahojte!! Ozývam sa po dlhej dobe s recenziou na moje nové hodinky Daniel Wellington:) Moja rodinka Wellington hodiniek sa rozrástla o tieto krásky! Sú čierna klasika s ručičkou, ktorá sa odráža na svetle na modro.
Ak by ste mali záujem o kúpu hodinek, nájdete ich na www.danielwellington.com a pri použití kódu : justyna_ell dostanete zľavu 15% :) tieto sú už moje piate s úplne ich milujem, kedže nenosím žiadne šperky, tak aspoň hodinky oživia každý outfit:) 

Zľava platí do 30.6. Ak by ste mali záujem:) 
Posielam pusy!





3 komentáre:

  1. ked si tu uz konecne zavitala...nebolo by odveci ak by si tu napisala aj nieco ine po tak dlhej dobe :( nie recenziu na hodinky .........ach

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No zevraj nam tu napises slohy...ako vidim pocitac ti uz ide , kedze si napisala o hodinkach ....ale napisala si 5 viet teda ak je toto sloh? mas tu veelmi vela pozorovatelov a vobec sa tomu blogu nevenujes...naco ho potom este mas ? :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne nad tym som aj ja uvazovala, ale musela dom o hodinkach napisat, kedze sommala urceny termin a pridala som to s pomocou kamosky.. Pocitac som dostala dnes, takze chcem si za to sadnut a popridavat milion fotiek a rozpisat sa:)

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...