Stucked in China

Čaute! Tak ako som plánovala, bohužial sa mi všetko zmenilo. Som stále v Číne, kedže mám problém s vízami do Cape townu:/ Takže musím tu čakať do dalšieho týždňa a snád mi ich dajú, lebo ak nie, netuším, čo spravím:/ V pondelok som mala narodeniny a myslela som, že ich oslávim v Hong Kongu:( Ale tak oslávila som ich aj tu.. Mala som dve prekvapká. Jedno v reštaurácií, kde chodíme jesť každý deň- dostala som tortu a šampanské a kyticu kvetov:) A druhé v klube, kde mi okolo  rána priniesli opäť tortu a šapmus:D V ten deň som dostala asi cukrovku a už tretí deň nemôžem sladké ani cítiť:D Začala som byť chorá, tak iba ležím a rozjímam:D  Dúfam, že víza dostanem a o týždeň môžem vycestovať do Hk, kde mám už milión kamošov a strašne sa na nich teším, tak mi držte palce prosím:)
Posielam pusky:-**

2 komentáre:

  1. ty mas priatela? ani sa nepochvalis :-) ale aj Egusko ma, co?

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...