Almost 1 month here

Ahojky! Cez víkend to bude mesiac, odkedy som v Číne. Ani neviem jak rýchlo to zbehlo...Úplne som sa tu zabývala. Mala som úplne skvelého spolubývajúceho, s ktorým mi to ubehlo ako voda. Každý deň mávame kastingy a sedíme nonstop v aute. Včera sme skončili okolo 1, tak sme sa veľmi potešili, že konečne máme voľný deň. Hned pri nás je jedna reštaurácia, kde máme kávu zadarmo, tak si tam chodíme sadnúť a pozeraž Victorias secret:) Včera som vyskúšala hodiny kórejského tanca a bolo to úplne úžasné!! Milujem k-pop a ich tance...o chvíľu budem pripravená ísť aj do klipu haha:D Už sa neviem dočkať na dalšiu hodinu:)
Dnes mi môj spolubývajúci odišiel, tak to tu bude veľká nuda bez neho:( My sme sa úplne našli..nonstop sme sa smiali, že sme všetkým liezli na nervy, tancovali sme na Britney Spears a Rihannu, nacvičovali si naše chorošky, ktoré sme potom odpálili na party, mali sme vlastný anglicko-poľsko-slovenský jazyk, no bude mi chýbať:( Snád príde niekto nový, ktorý bude šialený ako ja:D

Inak, nemáte nejaký babský tip proti vypadávaniu vlasov? Strašne sa mi tu lámu a vypadávajú, až to nie je možné:/
Budem Vám vdačná:)
Majte sa pekne, Lenka

2 komentáre:

  1. už se těším na nějaké fotky, snad se ti tam daří, moc ti to přeju:) a určitě se najde zase nekdo stejně šílenej jako ty

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekne :) Tak super, že si to užívaš, kávička zadarmo na parádu :D a babský tip nemám, prepáč :( :D

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...