Zhrnutie týždňa

Ahojky! Ozývam sa skoro po týždni, pretože som ho mala naozaj nabitý. Cestovala som do Bratislavy kvoli činskej ambasáde, kde mi povedali, že mi chýbajú ešte špeciálne lekárske vyšetrenia, takže som sa pekne vrátila do Ke a dnes som nerobila na nič iné, iba som si robila testy na všetky choroby, zisťovala krvnú skupinu, kedže ja ked som sa narodila, nikto mi nespravil testy, tak ich až doteraz nenapadlo mi ju zistiť:D zajtra mám behanie po lekároch part 2.. Ani by mi nenapadlo, že toľko bude opletačiek s tými vízami... Ale moja návšteva v Ba mala aj svoje výhody, pretože som bola so svojou Zuzkou, s kt. Som bola spolubývajúca v Istanbule a momentálne súťaží v Miss Slovensko čislo 11, tak jej musíme držať palce:) potom som sa stretla s čačkou Stankou a Kikuškou a dali sme si rande v Mondieu, kt. Milujem:) Cestou z Ba som sa stavila u Maťa Krystýneka na foteníčko a Paťka ma úplne prekŕsne nalíčila, že som si to nechcela ani odlíčiť pred spaním:D a teraz fotky:)










S Paťkou  a Maťom

Stančik a Kikušik

Štúr, milujem ťa

Duda



Taipei forever in my heart







Ked som precvičovala aerobic na základnej škole:)





Tatry

Pšeno v Mondieu



podpora

:D

1 komentár:

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...