Hello China

Ahojte! Ozývam sa po dlhej dobe, pretože je to tu nemožné. Neviem či som už spomínala, ale je tu blokovaný facebook, blogger, instagram, google, youtube, snapchat a iné aplikácie a stránky.Musím používať VPN, ale ledva to funguje. Nemôžem si s nikým zavolať, nemôžem si pozrieť žiadne videá, počúvať žiadnu hudbu a príspevok sa snažím pridať už dva týždne:( Cítim sa ako odrezaná od sveta. Zatiaľ môj život Číne nie je až taký akčný, pretože máme kastingy od rána do večera. Na začiatku tu nonstop pršalo a bola tu zima, takže sme po kastingoch sedeli len doma..Konečne sa oteplilo a my máme kastingy od 9.30 do 7:30 pm. Niekedy máme len 3 kastingy napr a strávime v aute 10 hodín, kvôli zápcham, alebo všade čakáme na klientov. Takže som veľa z Guangzhou ešte nevidela. zajtra mám prvé fotenie, tak dúfam, že budem môcť pridať nejaké fotky. Na apartmáne bývame 6, 2 chlapci a 4 dievčatá. Moja parta je Ukrajinka a Poliak, s ktorými mi je úplne skvelo. Okrem toho tu mám najlepšieho kamoša Jedreka, lenže on nebýva blízko mňa, tak teraz sa nevidíme tak často:( Ja som sa dnes asi pritrávila jedlom, takže celý deň spím a je mi otrasne, tak dúfam, že sa to zlepší:/
Mrzí ma, že sa nemôžem blogu venovať naplno:/ Skúsim si kúpiť nové VPN a snad to bude lepšiee..
Posielam Vám pusky!!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...