Burgundy fur

Ahojte!Posledný týždeň mám tak hrozný a stresujuci, že si to ani neviete predstaviť. Nič iné nerobím, iba lietam po lekároch. Kvôli vízam som si musela spraviť také testy, o ktorých sa mi ani nesnívalo, ale výhoda je, že konečne aspoň viem, akú mám krvnú skupinu:D bola som na toľkých vyšetreniach a odberoch krvi, že asi za celý život som tak nebola. Mala som problémy s letom, do toho mám začiatočný zápal stredného ucha, takže dnes a zajtra budem zase behať po doktoroch. Najlepšie je, že v piatok letím:D A to sa musím stihnuť vysťahovať z môjho bytu, nakúpiť si všetky potrebné veci na cestu, dobaliť sa a musím sa so všetkými rozlučiť.. to bude asi najťažšia časť:/ Ale to patrí k tomu..čo už:( Dnes ma odfotila moja Mišička, s kt. sme skočili a rýchlu rozlučkovu kávičku. Ja dufam, že všetko postíham a ozvem sa skoro:-* Pekný deň!












4 komentáre:

  1. Lenka odkial mas prosim tie okuliarky?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi ti to pristane, páči sa mi táto kombinácia :)
    Jane´s World

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aj mna by zaujimalo odkial su okuliare, su krasne:))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. odkial je kabatik prosím ta ? :)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...