Zhrnutie týždňa


Čaute! Kedže som už tretí týždeň doma, zhrnula by som, čo tu zatiľ robím:) Pripravujem sa na môj další kontrakt a kedže mi nakázali schudnúť, makám na sebe poctivo..Každý deň chodím behať, chodím do sauny, na lymfodrenáž a ked mám pravdu povediac, už ma to ani nebaví.. no musím zotrvať ešte 2 týždne, kým dostanem víza a letenky. Okrem toho som sa postretávala so všetkými mojimi kamoškami, ktoré som nevidela od môjho odchodu.. Čomu som sa najviac potešila, že moja Simonka prišla z Krakova, kde študuje na erasme..Aj ked len na pár dní, o to viac som si ju užila..a jej kávičku:D (je môj hlavný kávovarník:D). Okrem toho chodím do Dobrého Bistra a San Domenička, kde sa opúšťam na mandľovom kapučíne..och bože, vypila by som aj 100 za deň. Chodím aj do kina, bola som dokonca dvakrát na Dirty grandpa, kedže sa mi to veľmi páčilo a dnes som bola na Dánske dievča. Film bol super, ale mám z toho také zmiešané pocity a niektoré scény boli fakt úchylné:D S Mackom sme si konečne spravili taký náš dník, vyskúšala som hamburger z Grange a pozerali Dirty Dancing.. BTW, už ste jedli hambáč od nich? Originál som zomrela!! Ja som si dala Bacon a rozplývala som sa po každom súste. Cena je vyššia, ale zaplatila by som za neho aj 20 eur!
A ešte chodím strážiť moju neterku, s ktorou si zažijem veľa zábavy, hlavne ked si kreslíme na tabuľu a jediná vec, kt. vie nakresliť je "búrka":D

Už mi asi nič nenapadá, ale ak ma chcete sledovať, stačí si ma pridať na snapchate: lenka.brisiakov a instagram: lenkabrisiakova
Majte sa pekne!!♥






Vyhlasujem nás za najlepších bývalých frajerov:D 



Moja babka:)


Veľký jak moja hlava





zima nechcem ťa



Tohto pavúka som nakreslila v detskej izbe na čerstvo vymaľovanú stenu, ked som mala asi 6 a stále to tam je:)

S Kaskou sme piekli mafinky


6 komentárov:

  1. Fajne fotky, neterka je rozkosna :-) Lenka odkedy ste zase kamosky s Mišou? :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvelý článok! :) A ten hambáč vyzerá fakt dobre :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. jeeeej tešim sa, že sa znova kamošíte s Miškou! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skúste sa na to pozrieť ak sa budete nudiť a zanechať komentár čo môžem zmeniť. :)

    http://sim-lifestyle.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...