Tip na darček

Ahoj ahoj! Ani vy nikdy neviete, aké darčeky by ste mali kúpiť na nejakú príležitosť? Mám tu pre Vás jeden tip:) Je to táto milá kolekcia Laundry Room z Pupy. Bola som prekvapená, ked som videla, že tam majú niečo také. Nie každého to hned zaujme, ale ked sa nad tým zamyslíme, sú to celkom fajn veci:) Najviac by som vypichla osviežovač látok, ktorý Vám vyčaruje vôňu čerstvo vypraného oblečenia:) dalej tu nájdete voňavé vankúšiky, ktoré sa dávajú do skríň a zásuviek (ja som si ich hned strčila všade, nech mám všetko voňavô:D) .
Úplne skvelá je aj vôňa do bytu, ktoré Vám spríjemnia pobyt doma:) Kedže ide ten Valentín a sú tu stále nejaké sviatky, myslím si, že toto je milé:) Teda ja by som sa určite potešila:)

Páči sa Vám niečo takéto?:) xoxo



Obal na spodné prádlo

Box, kde nájdete osviežovač látok a tašku na spodné prádlo

Vôňa do bytu

Osviežovač a sviečka

Voňavé vankúšiky

Voňavé karty

Samostatný osviežovač látok

Vrecúško, na čo chcete:D

2 komentáre:

  1. Vôbec som nevedela, že Pupa má aj takýto sortiment :) Rozhodne si ma nalákala na ten sprej. Milujem vôňu čerstvo vypraného prádla. Vrecia na prádlo vyzerajú super ♥

    CRYSTAL PEOPLE

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné věcičky, které by mě moc potěšily. Také jsem o nich vůbec nevěděla. :-)
    welcometomyworld

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...