My routine

Ahojte! Teraz by som Vám chcela dať tipy, kde chodím do sauny, lymfodrenáž a do posilky. Kedže musím na sebe makať pred mojím odchodom, navštevujem ich každý deň.

Lymfodrenáž:
Kedže mamka dostala z roboty permanentku, chodím do centra Harmony. Je to na Mojmírovej ulici, hned za Urban caffé, kde predávaju belgické wafle.(Bože, mňam). Jedna lymodrenáž stojí 3 eurá. Ak ste na nej ešte nikdy neboli, princíp je v tom, že si oblečiete také astronautské nohavice, ktoré maju v sebe káble, ktoré Vám tam vytváraju tlak. Lymodrenáž je dobrá na rozprudenie lymfy a hlavne na odstránenie celulitídy. A je to aj dobrý oddych.

Infrasauna:
Chodím do Bioregany, ktorá je hned vedľa kebabu pri Dome sv. Alžbety. Stačí vojsť do podchodu a 2. poschodie. Permanentka stojí 20 eur na 10 vstupov. Zavriete sa do bubna, kde Vám trčí iba hlava. Ste tam 30 minut a poriadne sa zapotíte:D Je to dobré na bolesti, chudnutie, proti celulitíde, krčovým žilám, reguláciu tlaku a celkovu regeneráciu tela.

Posilka:
Priznám sa, že neznášam spoločné posilky s chlapmi:D Tak chodím do ženských posilovní:) Chodila som do ženskej na Stefánikovu, avšak permanentka na 10 vstupov je 35 eur, čo sa mi zdá dosť, tak som bola nutená ísť do Family gymu, čo je spoločná posilka, ale 10 vstupov stojí 22 eur, teda trochu  rozdiel. Okrem toho chodím na zumbu do Astorky ku Josému alebo Lucke, kde sa poriadne namakáte a vypotíte aj zemiakový šalát z Vianoc:D Vstup su 3 eurá.

Tak to je moja každodenná rutina, tak možno Vás to trošku zaujalo:) Ja sa dnes chystám na zumbu, tak sa už teším:) Pozdravujem Vás a posielam pusky:-**

4 komentáre:

  1. Podobné príspevky môžu byť aj častejšie :-) Prajem ti nech, tá snaha (a peniaze tiež) stoja za to :-)

    keelifestyle.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super článok ;) určite sa inšpirujem

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vo Family Gym som brigadovala v kaviarni :) teda ked hovorime o tom istom :) skvela posilka. A tiez neznasam spolocne s muzmi, ale teraz chodim do takej kde ked ma zbadaju tak " wau zena " :D lebo su tam sami chlapi skoro vzdy :D ale s frajerom po boku je to znesitelne :)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...