Etude house one love

Hello:) Dnes by som Vám chcela niečo povedať o jednej úžasnej kórejskej  značke Etude house. Prvýkrát som ich obchod navštívila v Kórei, kedže ten obchod neprehliadnete. Je celý ružový a vyzerá tak rozprávkovo♥ najprv som si od nich iba vypýtala vzorky, nech hlavne makeup môžem vyskúšať doma, pretože je to v obchode vždy iné. Musím sa priznať, že som sa do makeupu zamilovala a neviem či niekedy prejdem k inému makeupu. Volá sa BB cream Cover and Bright fit. Úplne krásne a prirodzene kryje a Vaša pokožka je tak krásne rozžiarená. Nedám na neho dopustiť. A už sa teším do Hong Kongu, kde si nakúpim zásoby aspoň na 3 roky dopredu:D
Druhou vychytávkou je rúž, ktorý by som preložila ako tetovanie na pery. Stačí si ho naniesť a tak sa Vám vpije do pier, že vydrží farba celý deň a ťažko sa aj odličuje. A nie je to matné. 
Skvelé sú aj náplaste na očné kruhy. nalepíte si to pod oči a zázračne Vám odpuchne pod očami:)
Dalej sada Moistfull collagen na pleť je úžasná. Hlavne tonikum a krém Vám vyčarujú krásnu pleť. 
Mám od nich ešte špirálu na obočie, špirály, vitamíny do vlasov a som so všetkým spokojná. Ceny nie sú až také vysoké. neviem však kde sa to dá kúpiť, možno na ebayi, tak ak máte záujem len a len odporúčam:)

Ja Vám prajem pekný víkend, majte sa pekne♥











10 komentárov:

  1. Tahle znacka se mi moc libi, jednou jsem na ebay videla takove roztomile kremy na ruce, takze tam se alespon neco z jejich sortimentu urcite sehnat da :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Bože, to vypadá opravdu jak v pohádce :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. lenka kolko vazis a meriaaas?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. http://sk.strawberrynet.com/makeup/etude-house/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. http://sk.strawberrynet.com/makeup/etude-house/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj Lenka :) kedze uz mas viza, kedy vyrazas do Azie? A letenku si riesis sama alebo ti ju vybavi aj posle agentura? Dakujem za odpoved :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ahoj Lenka, mohla by si nam urobit clanok o tvojom jedalnicku. Mohli by sme sa inspirovat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Cau Leni, pri svojich cestach po Azii som mala skusenost ze vsetky ich pripravky obsahuju bieliacu zlozku. Je to aj v tomto pripade (make up)? Vzhladom na moj typ pleti sa tomu snazim vyhybat:)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...