Bordová a čierna:)

Ahoj ahoj! Dnes tu mám pre Vás outfitový post, ktorý som pre Vás nafotila s mladým fotografom Tomášom, klik tu , s ktorým sa mi výborne spolupracovalo a naše fotenie bolo rýchle a milé:) Skoro všetko, čo mám na sebe mám z Taiwanu, takéto topánočky som si chcela kúpiť už veľmi dlho, ale nevedela som nájsť také, ktoré by mi padli do oka a na nohu:D Čuduj sa svete, našla som aj moju veľkosť, kedže tam majú topánky len do 38 a vždy dostanem pohľad typu : čo ty si za obra, keď si pýtaš topánky 39-40?:D Už som si na to zvykla:D Mám tu aj svoj milovaný klobúčik, avšak jediná nevýhoda je, že tu v Ke stále fúka, tak mi ho odfukuje z hlavy:D Tak si počkám na krajšie počasie haha:D 
Okrem toho, ešte som stále nedostala víza a už ma to poriadne stresuje, kedže som už dávno mala byť v Číne:/ Ale čo narobím, musím čakať. Tak snáď prídu tento týždeň..:) Natočila som inak pre Vás nové video o mojom dni, tak to musím nejak postrihať a dať dokopy:) Tak to tu bude tento týždeň, ked stihnem:)
Posielam pusy a pekný deň!!:-**














11 komentárov:

  1. Uzasné fotky :)

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super fotky, moc ti to sluší:) hrozně se mi líbí, jak si outfit doplnila o klobouček:)
    One blondie life

    OdpovedaťOdstrániť
  3. krásne fotky a si úžasne oblečená :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jej nadherna si aj pekne prostredie :) Velmi sa tesime na nove video a drzim palce s vizami! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Lenka prosim prezrad mi kde sa nachadza taky krasny priestor ! :) a este jedna otazocka s Miškou ste sa uz skamaratili ? :) Pekný den prajem Janka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. čo mate všetci s tou Miškou? dajte nas do obrazu, tích čo o ničom ani len netušia? hm?

      Odstrániť
    2. Ano, skamaratili:) a je to nejaky byt na Palackého v Ke a je to tam prekrásne!!♥

      Odstrániť
  6. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ahoy Lenka kolko merias a vazis?

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...