Ootd:)

 Ahojte!:) Prajem Vám krásnu sobotu:) Zajtra natočím video s otázkami, ktoré ste mi položili:) Ja si zatiaľ užívam domov, každý deň sa stretávam s kamoškami a trávim s nimi čo najviac času:) Okrem toho mi prišla domov moja sestrička, takže nemôžem byť viac šťastná:)
Outfit, ktorý mám na sebe je ešte z čias, ked bolo teplejšie, teraz by som asi umrzla:D V Taipei som si zamilovala nosiť nadkolienky a podľa mňa to dá každému outfitu iný šmrnc:)
Dúfam, že si užívate víkend, ako sa len dá a všetkých pozdravujem:)) ♥







Klobúk, topánky a šaty: z Taiwanu
Kabelka: Michael Kors
Koženka: Zara


S mojou mamičkou♥

7 komentárov:

  1. Boží outfit, hrozně se mi líbí boty!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hezky slazené. Miluju ten klobouk:-)

    nikolajan.blogspot.dk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. prečo fake kabelku MK vydávaš za kabelku MK? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :D nemám žiadne fejky a táto kabelka je pravá a kupovala som ju priamo v obchode Michael Kors, tak tam asi napodobeniny nebudú, nie?:D

      Odstrániť
    2. Chcela strapnit teba, no trapna ostala jedine ona :D

      Odstrániť
  4. Skvelý outfit! btw. klobúky ti mega pristanú! :)

    www.UntilYouHateMe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...