Odpovede na Vaše otázky:)


14 komentárov:

  1. Lenka, napadla ma vec čo ma dlho trápi pri pohľade na tvoju fotku v spodnom prádle. Povedz mi prosím, ako to robíte/ty/vy/modelky s oblasťou bikín? :D
    Vždy keď predvádzate prádlo alebo chodíte na kastingy tak to tam máte také pekné a bez bodiek,chĺpkov.
    Už dlho si to všímam (viem, že je to creepy) :D ale naozaj by ma zaujímalo ako to dosiahnuť- holením asi nie. U kozmetičky? Voskom? Poraaaaaaaaaaaaaaaaď prosím :)

    Z.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. toto by aj mňa zaujímalo Lenii =))

      Odstrániť
    2. :D Super otázka:D Ale ja s takými vecami nemám problém chvalabohu, kedže som z tých, ktoré skoro vôbec nezarastajú na celom tele:D

      Odstrániť
  2. Občas ses mi zdála na některých fotkách namyšlená, za což se ti velmi omlouvám, protože na videu jsi neskutečně sympatická mladá dáma :) a naprosto krásná :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Super videjko Leni a držím ti palce v Ázii aj vo všetkom, do čoho sa pustíš! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ďakujeme za video <3 veľmi si ma potešila, že tento rok budeš na cestách a som mega zvedavá na tvoje tripy , o všetkom nás informuj na insta a buď s nami vrámci možností v spojení :) dúfam, že sa ti podarí aj zelená karta a že pôjdeš aj do NY a inam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pači sa mi ako si na všetko odpovedala :) prajem Ti veľa uspechov! vo všetkom..v každých smeroch..aby sa ti tvoje vizie do buducna vyplnili a žila si nadalej svoj sen :)
    taktiež mi prideš hrozne zlata, ako hovoriš kde by si chcela žiť..pači sa mi že maš taketo predstavy..treba viac ľudi, ktorí si pôjdu za svoje! :) :-*

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Juuj aka si kraaasnaaa a ten ruuz je MEGAAAA������������

    OdpovedaťOdstrániť
  7. DAKUJEM VáM KRáSNE DIEVčATá!!!♥♥ SOM VEľMI RADA, žE SA TO PáčILO:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. ahoj Leni :) mna by este zaujimalo ako si sa tam starala o svoju postavu.. sportovala si? riesila si stravu? mala si cas na to ? dakujem pekný vecer =)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj:) Behala som tam každý deň 2 mesiace a mala som diétu a potom prišiel zlom a nepohla som ani brvou a veľmi veľa som jedla:D

      Odstrániť
  9. Ty si ale fakt zlatííčko pri tom videu som sa stále usmievala si fakt zlatá a mohla by si natáčat videa častejšie aj zo svojich ciest :P a ten hlas už dlho ta sledujem nielen na blogu ale aj na insta a vobec som si nepredstavovala taký milý hlas si fakt velmi milá a usmievavá ďakujem za lepší večer a nech sa ti darí vo všetkom :P :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Juuuj, toto je veľmi krásne a veľmi veľmi si ma potešila a ja sa usmievam pri čítaní tohto komentáru:) Dakujem Veľmi pekne:-**

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...