Zhrnutie týždňa

Ahojte! Tak čo sa tu udialo za posledné obdobie?:) Zmenili sa mi spolubývajúce..Všetky staré ma opustili a prišli mi nové a už teraz ich zbožňujem..vidím to, že tu budú moje posledné týždne super:) Bola som tu v reštaurácií, ktorá dostala Michelinovu hviezdu za Din Tai Fung, čo sú po našom niečo ako pirohy, kde je vo vnútri polievka a bravčové mäsko. Je to úplne skvelé. reštaurácia je v 101 Tower a bolo to tam úplne plné. Kuchyňa je presklenená, takže môžeme vidiet, ako tam tam všetko vyrábajú:) Okrem toho som sa od minulého týždňa ani nezastavila...Skoro každý deň som pracovala, včera som mala dokonca 2 roboty. Zostávajú mi tu posledné 3 týždne, tak si ich chcem užiť naplno.. Už kastingy pomaly ani nemám. Dnes som mala z 9 kastingov iba 3, kedže všetko sa bude fotiť až v januári:/. Včera som bola s mojimi kamoškami z inej agentúry na vodnú fajku, ktorú som nemala asi 2 roky:D 

Ja sa už neviem dočkať domov a idem si užívať posledné dni tu:-** Pekný piatok prajem!!
















































Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...