Im back!!!

Tak a moje 3 mesiace na Taiwane skončili:( Zo začiatku sa mi tam naozaj nepáčilo...myslela som, že sa tam už nikdy nevrátim a nejak to už pretrpím..Avšak môj posledný mesiac tam bol naozaj najlepší♥ Práve preto som ani nič neprispievala, kedže som nič nestíhala. Pracovala som každý deň a ked som mala voľno, trávila som ich s mojimi kamošmi. Musím povedať, že mi to naozaj veľmi chýba. neviem si zvyknúť, že som doma..Ešte aj pitie vody z kohútika je pre mňa zvláštne:D Bola som na ceste 7 mesiacov a prísť domov do tohto stereotypu košického..no neviem:D Ázia je úplne iný svet a už sa neviem dočkať, kedy sa tam vrátim:) Jediné, čo ma najviac potešilo je, že som spravila mamke a sestre prekvapko, kedže nevedeli, že sa domov vraciam presne na Vianoce:) Plánovala som to tri mesiace a vyšlo mi to:) Letela som skoro 2 dni a mám ešte jet lag, takže ešte neviem poriadne fungovať, ale hned ako sa oťukám, som tu späť pre Vás:)) A pridávam pár posledných fotiek:)
























Najlepšia noc tam! SKRILLEX!!!






























18 komentárov:

  1. Lenka , zmenila si orientaciu na ženy ?? po tom čo i sa rozišla s Egom, len sledujem na istagrame a na fotkach ako sa pusinkujes s dievčatami a vyplazujes na nich jazyky :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ty jsi se rozešla s přítelem?? Kvůli tomu, že jsi pořád na cestách? Achjo, já jsem Vám tak fandila :((

      Odstrániť
    2. Ahoj:) orientáciu som nezmenila haha:D nebozkávam sa s nimi normálne, ked si dáme pusu na fotke alebo len tak pti pozdrave, nevidím na to nič zlé, ked máte s nimi ceľmi blízky vzťah:) a áno, rozišli sme sa už veľmi dávno.. Naše cesty sa rozišli, a rozišli sme sa v dobrom:)

      Odstrániť
    3. My len preto.ze si ho vkuse ospevovala.ako ho milujes...a preto sa aspon mne to nezda.ze len tak laska skonci

      Odstrániť
    4. To, či ho milujem alebo nie, na tom sa nič nezmenilo..stále to bude pre mňa moja prvá láska a ľúbiť ho navždy aj budem...:) Len sa naše cesty bohužial rozišli..

      Odstrániť
    5. možno sa dajú dokopy :-) čo ty vieš, my sme sa tiež rozišli a po 3 mes. sa dali dokopy a teraz sa ideme brať :-)

      Odstrániť
  2. Lenka ta bomber jacket s nasivkami je uplne dokonalaa :) po takom niecom uz dlho tuzim asi si ju nekupila v nejakom aj pre SR dostupnom obchode ?:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Milujem tvoje fotky, som očarená! :)

    sydneysleek

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vy jste se fakt rozešli? jakto?? :/ bylo mi to už dlouho divný, ale pořád jsem si říkala, že to není možný, když už jsi se chtěla i vdávat///...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Áziaaaaaa!!! Kto by nechcel... Muselo to byť skvelé, a teším sa na články :)
    Nepochybne tá ch klubová scéna prekoná aj naše Ministry....Juuuj.... Husina z tých fotiek!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Lenka odkial mas tu bundicku na poslednej foto ??? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Lenulka, vitaj doma! Uz sa neviem dockat ako pridem a dame nejake to kokosove latte v Lobby. Lubim ta a si najlepsia! Tvoja J :-)))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Lenka, napadla ma vec čo ma dlho trápi pri pohľade na tvoju fotku v spodnom prádle. Povedz mi prosím, ako to robíte/ty/vy/modelky s oblasťou bikín? :D
    Vždy keď predvádzate prádlo alebo chodíte na kastingy tak to tam máte také pekné a bez bodiek,chĺpkov.
    Už dlho si to všímam (viem, že je to creepy) :D ale naozaj by ma zaujímalo ako to dosiahnuť- holením asi nie. U kozmetičky? Voskom? Poraaaaaaaaaaaaaaaaď prosím :)

    Z.

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...