Zhrnutie týždňa

Ahoj ahoj! Toto zhrnutie bude trošku dlhšie, kedže minulý týždeň som ho trochu vynechala:D Ups:) Začali sme novú tradíciu, a to piknikovať v parku. Každé ráno si pripravíme raňajky, kúpime kávu a sadneme si na deku, kde oddychujeme a užívame si teplé počasie:) V poslednom čase nemáme veľa kastingov, takže to tu máme voľnejšie. Akurát som fotila do časopisu a mala fitting tento týždeň. Čo sa týka môjho zdravia, už mi je lepšie, beriem 18 tabletiek denne, tak bodaj by nie:D Tento týždeň mi odišla dalšia moja skvelá spolubývajúca a bez nej to tu nie je ono.. Už naozaj odpočítavam dni, kedže mi už zostáva iba mesiac:) Minulý týždeň sme boli na úžasné sushi, ktoré som nejedla asi odkedy som prišla..Sushi je moja veľká láska, ale je to tu drahšie a po dalšie, musím byť striktná a nejesť všetko, čo príde:( Ale kedže tu už mám iba mesiac, tak začínam ochutnávať všetko, čo som doteraz nejedla:D 
Včera som mala fitting na show Kevina Murphyho..poznáte túto značku? Ja som ju poznala iba od môjho kaderníka, a potom postupne som ju začala viac vnímať.. Včera sa mi osobne Kevin hral s vlasmi, takže som bola úplne poctená:) Zajtra sa to koná a ja som neskutočne vzrušená:) Hned Vám potom napíšem a pridám fotky:) Posielam pusy!!
XOXO LENKA
















































Go check out moju Julinku a jej krásne vecičky na gadogado.cz , kde nájdeš kabelky, penaženky, obaly na pc robené s láskou priamo na Bali!!:)


1 komentár:

  1. Sushi som nemala už celú večnosť, musím si aj ja dopriať :-)
    a inak super záplava fotiek ;-)

    keelifestyle.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...