Kevin Murphy show

Ahojte! Včera som mala jeden úžasný deň! Mala som show pre Kevina Murphyho. Možno niektoré z Vás nepoznajú túto značku, ja som sa s ňou stretla cca pred 3 rokmi u môjho kaderníka, ktorý s ňou pracuje a je skvelá. Je to austrálska značka, naozaj dosť veľká, práve preto som bola veľmi poctená. Starali sa o nás úplne úžasne! Asi moja prvá show v živote, kde sa o nás starali ako o princezné. Nonstop nám nosili úžasné jedlo a vypila som tam asi milión káv:D Váčšinou na prehliadkach je to tak, že Vám dajú ledva vodu a lunchbox.. Tu nám od rána servírovali raňajky, dali nám raňajkové menu z mekáča, dalej sme tam mali misy s cestovinami, opekanú ryžu, koláče, sendiviče, buchtičky, wrapy, lunch boxy, šaláty, ovocné misy a každú hodinu nosili nové a nové jedlo...proste pre mňa raj:D Príprava bola dlhá, kedže mi nalepovali príčesky lepidlom (tým nie som veľmi nadšená:D) a potom ich špeciálnou taktikou natáčali. Mňa si vzal do parády priamo Kevin a vybral si ma aj na stage, kde na mne ukazoval postup. Oblečenie sme mali v štýle 70. rokov a úplne som sa zamilovala do všetkých kúskov, ktoré sme mali na sebe. Strávila som tam 13 hodí,všetci boli veľmi milí a profesionálni. Zabookovali ma aj na zajtra, vybrali len pár dievčat na show pre médiá, takže sa veľmi teším, wuhuu:) Toto bol pre mňa naozaj úspech a pocta a som veľmi vdačná, že som mohla byť súčasťou:)
A teraz fotky:)

xoxo
Toto je iba parochňa, ktorú som si vyskúšala:)
























2 komentáre:

  1. Gratulujem k úspešnému dňu.. muselo to byť super, fotky hovoria za všetko :-)

    keelifestyle.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...