Jobs this week:)

Čauky! Viem, že som sa dlho neozvala a naozaj som veľmi nestíhala:) Tento týždeň bol naozaj nabitý:) Pracovala som pondelok, stredu, štvrtok, sobotu a nedeľu, piatok som mala casting a fitting:) V stredu som mala česť opäť pracovať pre Kevina Murphyho, vybral si len 4 dievčatá a ja som bola medzi nimi, tak som sa veľmi potešila:) Kedže boli so mnou nadmieru spokojní, mne ako jedinej darovali clip in vlasy, kedže všetky ich museli naspäť odovzdať:) Alee mňa tam všetci vyobjímali, aj Kevin a povedali, že som s nimi nádherná a že mi veľmi dakujú, tak si ich môžem nechať:) Juchuuu:) (Inak tak mi ich nalepili na moje vlasy, že ešte stále držia aj po troch umytiach:D). Dalej som mala fotenia v štýle pin up štýlu a potom iba taký jednoduchý štýl:) Fitting som mala na prehliadku, ktorá bude tento týždeň a šaty, ktoré budem mať na sebe stoja 10 000 usd, čiže som skoro odpadla haha:D Ale sú prekrásne a už sa neviem dočkať na show:) Pridávam aj fotky, milujem, ked ma makeup artistky líčia a ja si môžem vyskúšať rôzne štýly líčení:) Zajtra mám iba kastingy, tak si oddýchnem, kedže sa tu ochladilo a ja som fotila včera v šatočkách vonku, skoro som umrzla, takže začínam byť opäť chorá:/ Ja posielam pusy na Slovensko a majte pekný týždeň!!!








































15 komentárov:

  1. Božské fotky ♥ hrozně ti to sluší!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tie svadobné šaty sú nádherné a pristanú ti ako uliate:)..všetky fotky sú super!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lenka a co tak zacat jest ovocie a zdravovat sa zdravsie ? ved ty si preto chora, pretoze mas velmi slabu imunitu ... mala by si denne zjest aspon doobeda co najviac ovocia bohateho na vitaminy , namiesto tych tabletiek(otravy ) zacni jest nieco zdravsie, surove a žive :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nikdy v živote som nejedla zdravšie:) každý deň jem hlavne ovocie a šaláty... Akurát včera som nad tým rozmýšlala, že za celý život som nezjedla toľko ovocia a zeleniny ako tu:) takže tým to určite nebude:)

      Odstrániť
  4. Lenka uz dlhsie ta sledujem, mas veeelmi zaujimavy blog. Clanky a fotky sa mi velmi pacia. Prajem Ti nech sa Ti dari. Prosim Ta, ako sa staras o nechty? Lakujes, gellakujes? Ake znacky pouzivas? Na fotkach vidno ze mas pekne upravene nechty. Dakujem.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Aký to bol pocit predvádzať svadobné šaty po rozchode s priateľom? Niekto tu písal, že ťa nechal, a ani sa mu nečudujem. Stojí ti ten modeling za to?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Keď to tu "niekto"písal, tak to určite bude pravda ������ ... ako inak by to predsa mohlo byt ? �� máš jednoznačne zaručené informácie. Ja sa čudujem, že ako môžu existovať takí zakomplexovaní a hlúpi ľudia, ktorí majú tú potrebu niečo takéto napísať, len aby si na chvíľku zdvihli svoje neexistujúce sebavedomie.

      Odstrániť
    2. Lenka sa k tomu nevyjadrila, takže na tom asi bude niečo pravdy. A neviem, prečo máš vôbec potrebu zdvíhať si svoje neexistujúce sebavedomie a reagovať, keďže tebe môj komentár vôbec nebol adresovaný. Tiež sa čudujem, prečo niektorí ľudia nedokážu pochopiť, že je irelevantné vyjadrovať sa k otázke, ktorá je určená inej osobe.

      Odstrániť
    3. "Tiež sa čudujem, prečo niektorí ľudia nedokážu pochopiť, že je irelevantné vyjadrovať sa k otázke, ktorá je určená inej osobe." A ty sa čo stále staráš o Lenku? Tiež sa čudujem! Ži si svoj život, ak je prázdny tak si ho vyplň niečim zaujímavým. Tak veľmi jej závidíš? Čítaj iné blogy, na nete ich je dosť. My, čo máme Lenku radi, ju vždy budeme podporovať, je skvelá kamarátka :), aj pekná, aj múdra, tak jej daj konečne pokoj! A nestaraj sa do jej života. Lenka gooooo :)))

      Odstrániť
    4. Ahoj:) neodpisala som preto, lebo tvoj komentar som vobec nevidela.. Po prve, priatel ma nenechal, rozisli sme sa v dobrom a obaja sme si uvedomili, ze to uz je koniec.. Nase cesty sa jednoducho rozisli.. A po dalsie, saty sa mi predvadzali skvelo:)

      Odstrániť
    5. Lenka si nádherná v tých svadobných šatách :) ak sa môžem opýtať, ak sa vrátiš domov , budeš bývať znova u mamky ? pekný deň

      Odstrániť
  6. Ja by som sa jej do života nestarala, keby sa ona nerozhodla žiť ho takto verejne prostredníctvom blogu. A čítam aj iné blogy a zabávam sa na tom, ako niektorí odhaľujú svoje súkromie cudzím ľuďom.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tie svadobné šaty sú krásne, ale zozadu sa mi až tak nepáčia.

    Nech sa ti darí aj naďalej, teším sa na ďalšie foto :-)

    keelifestyle.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...