Food in Taipei

Čauky! Tak dnes trochu niečo zo zaujímavostí:) Zamerám sa na jedlo a moje infošky:) Čo musím spomenúť ako prvé, je určite pečivo! Taiwanské pekárne sú najlepšie, aké som kedy vyskúšala! (To som si myslela, že číňania sú v tomto najlepší:D). Nedá sa to ani popísať, aké je to dokonalé♥ Majú tu úplne skvelépekárne, ktoré ponúkajú všetky druhy pečiva, aké si len zmyslíte...Čo je zaujímavé, že pekárne nikdy nenájdete s plnou ponukou ráno.. Rána sú pekárne poloprázdne, nájdete tam asi 5 druhov, ale ked prídete po 17.00 hodine, je ich tam minimálne 60 druhov.. Každý deň sú tu degustácie, kde sa chodíme so spolubývajúcimi "vyblázniť" haha:D Keby nás nemerali každý týždeň a nemusela by som si strážiť váhu, jedla by som chleba každý deň od rána do večera...:D Moja otázka je..prečo nie sú z chleba tehličky?:D To by som mala 6-pack jak vyšitý:DD 
Ovocie...ovocie pre mňa je väčšinou záhada:D Ked vojdem do predajne, z celého sortimentu poznám asi 20 % :D Na niektoré druhy som ešte stále neprišla, čo sú zač:D Moje najoblúbenejšie ovocie je tu pre mňa carambola..je lacná a naozaj veľmi chutná:)

Kapitolou samou o sebe je stinky tofu..Čiže tofu, ktoré smrdí tak, že ma vždy napína na zvracanie.. Pre nich je to delikatesa, no ja si neviem predstaviť, žeby som to dala do úst, kedže to smrdí z 20 metrov. 

V každom 7 eleven obchode nájdete uvarené vajíčka v čaji..a proste si jete vajco na ulici v sáčku:D
Po dalšie, jedia tu úplne všetky vnútornosti, ktoré sa nachádzajú v zvierati..Je to dosť nechutné, ked idete po ulici a zrazu na Vás pozerá jazyk a črevá zo stánku.. 
Čo mi tu chutí, je rice cake s červenou fazuľkou na sladko, obalené v sezame:D Kombinácia, že až, ale je to naozaj veľmi dobré:) Btw, fazuľu tu nájdete úplne vo všetkom..v želé, v koláčou, chlebe..všade:D
Najčastejšie jeme Shub Shub, je to typ jedla, kde si varíte sami jedlo v kotlýkoch s kuracím vývarom..dáte si tam mäso, krevety, zeleninu a jete to rovno so sójovou omáčkou:) Mňam

To je zatiaľ všetko k mojim poznatkom a prajem pekný týždeň:)

A malá pripomienka:) Ak by ste si chceli objednať hodinky Daniel Wellington, stačí zadať kód : Lenka_brisiakova a dostanete 15 % zľavu:)




Kúsok z pekárne


dokonalosť

sladký koláčik plnený cheddarom..Bože môj!!♥


Bohužial, tu nepoznajú, čo je to naozaj pesto..

sušené mäso

keksíky

juuj

mochi..toto som ešte nevyskúšala:)

ahojte

Marakuja

obchod s ovocím

ich obľúbené želé



Tortičky♥

výber v 7 eleven

vajička:D

morské riasy, opekané zemiaky a zelenina


kurací rezeň s ryžou a karí omáčkou ..škoda, že tu nemajú ozajstné domácke rezne..toto je so žľazami a kostami

karambola

rice cake

plnené fazuľou




4 komentáre:

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...