DW – The Perfect Holiday Gift ♥

Ahojte všetci, ako sa dnes máte? Dnes by som Vám chcela predstaviť moje krásne nové hodinky značky Daniel Wellington
Ak máte problém s hľadaním darčeka na Vianoce pre svojich blízkych, aj toto môže byť dobrý nápad:) Kedže už mám svoje Wellingtonky aj v iných farbách, rozhodla som sa tento raz pre klasiku, a to čierno-zlatú kombináciu. Kedže už šperky vôbec nenosím, tieto hodinky sú také minimalistické a budú sa hodiť k všetkému:)

Ak by ste si ich chcela zadovážiť aj vy, stáčí ak využijete zľavový kód : lenka_brisiakova a automaticky dostanete zľavu 15 %, čo si myslím, že sa oplatí:)
Poštovné je zdarma na celom svete a trvá to tak 3 dni..(mne tak prišli na Taiwan rýchlo:)

Čo na ne hovoríte?:)





3 komentáre:

  1. Vypadají nádherně :) sama už mám dvoje hodinky DW a jsem z nich naprosto nadšená a vůbec mi nevadí, že je má už tolik lidí :)
    One blondie life

    OdpovedaťOdstrániť
  2. DW hodinky sú proste sen, vyzerajú tak nadčasovo! :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Jsou nádherné! Líbí se mi mnohem více než klasické s hnědým páskem :)

    www.lettertomywardrobe.blgospot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...