Casual one

Ahoj! Dnes tu mám jeden jednoduchý outfit,ktorý sme náhodne odfotili na ceste do Daan parku.  Každý deň je tu iné počasie..Raz je tu zima, inokedy 30 stupňov. Ja som momentálne chorá, mám horúčky a 2 krát som odpadla dnes, tak ma vzali do nemocnice, kde mi pichli injekciu do ruky a dali milión tabletiek..(V jeden deň musím zobrať 18 tabletiek...:O )Ale tak snád mi bude skoro lepšie..najhoršie na tom je, že zajtra mám 8 hodinovú robotu pre časopis, tak snád sa dám dokopy:/

Okrem toho nezabudnite, že máte stále šancu o 15 % zľavu na hodinky Daniel Wellington!Ktoré tu mám na sebe:) Poštovné je zadarmo v rámci celého sveta!
xx






Koženka: Zara
klobúk: z Taipei
Nohavice: H&M
Kabelka: Michael Kors
Tenisky: Converse
Hodinky: Daniel Wellington

8 komentárov:

  1. Tak snad se ti udela brzy lepe :) Na fotkach ti to moc slusi, jako vzdy <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak snad se ti udela brzy lepe :) Na fotkach ti to moc slusi, jako vzdy <3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc ti to sluší, poslední dobou miluji kloboučky :) jinak ať je ti brzy lépe:)
    One blondie life

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Veľmi ti to sekne. Vyzeras v tom super.

    Www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk aktuálne i s GIVEAWAY o bieliace zubné pasty a set bielenia zubov.

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dokonalé kalhoty :)

    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. milujem tvoje outfit posty, máš úplne skvelý štýl :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...