Beauty shooting:)

Čauky! Predvčerom som mala jedno skvelé fotenie s mojim obľúbeným tímom, s ktorým som už predtým fotila:) Opäť to bol beauty shooting, čiže zameraný na makeup a vlasy:) Fotky sú odfotené z počítača ešte neupravené, takže som zvedavá, ako budú vyzerať po úprave, aj ked mne sa páčia takto:) Dnes som mala fotenie do časopisu, kde som mala byť akože pred liposukciou a po liposukcii:D Takže som mala na celom tele pokreslené čiary haha:D Vyjde to o mesiac, tak si to tu ešte kúpim haha:) 
Ja Vám prajem krásny dník a posielam pusy:-*






























3 komentáre:

  1. S těmi černými rty bych tě naprosto nepoznala O_o skvěle!! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné fotky, zvlast ty s těmi zapletenými copy :)

    www.lettertomywardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...