Zhrnutie týždňa

Ahojky! tak zhrnutie týždňa za posledný týždeň je tu:) Som v Taipei už mesiac a nechápem, ako to tak rýchlo zbehlo..Nejak sa mi to nezdá haha:D Čo som také robila? Pracovala, fotila, kastingovala, nakupovala a snažila sa poznať Taipei opäť o niečo viac. Stretla som tu aj jednu Slovenku Nelu, takže tu mám aspoň svoju domovinu:D Včera mi odišla moja spolubývajúca Sasha, tak sme si všetky trochu poplakali:/ Neznášam lúčenia, vždy si na svoje spolubývajúce veľmi navyknem, a potom je ťažké sa rozlúčiť.. Ale tak aj o tom je modeling:/ 
My tu máme opäť pekné a teplé počasie, z čoho sa veľmi teším:)
Ako sa máte vy ? Posielam pusky:-**



S mojou Agou sme stále v kontakte♥


Job so Sashou


také drahé spodné prádlo som ešte nevidela,, len županček stál 3000 eur...

Job

My insenze family♥

S mojou bookerkou:)

Love her♥

Ked ideme na kasting:D

Tú mačičku milujeeem

No nie je krásna?

Kabínky v H&M ?

najkrajšie H&M

ajoj




Tieto topánky strašne chcem, ale nemajú moje čislo:(

Ej, čau

S Nelkou

och mňam!

S Kitty

býk

Kto mi kúpi takú na Vianoce?:D
LOVE


8 komentárov:

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...