Taipei

Ahoj Ahoj!:) Kedže mi tu už zbehli 2 týždne, patrilo by sa niečo o Taipei napísať:) Už som asi aj spomínala, že Taipei je úplný opak môjho tripu do Hong Kongu:D HK bol úžasný vdaka mojim úžasným kamarátom a spolubývajúcim, ktoré som tam mala. Každý deň sme tam robili niečo iné. Modeli majú zadarmo večere v kluboch a reštauráciách, čiže sme stále niekam chodili a aspoň sme ušetrili naše vreckové, kedže sa tam len tak tak dalo vyžiť. Cez deň sme chodili po múzeách, pamiatkach, alebo sme sa iba prechádzali po meste..Nikdy som nebola doma... Tu je to opak.. Nerobím tu nič..Nebývam priamo v Taipei, ale Taipei city, čo je 20 minút autom od centra. Mám 3 spolubývajúce, sú super, lenže nie sú také aktívne, ako som mala Agniežku, Oliwiu a Alenu. Náš deň vyzerá takto: vstaneme okolo obeda, nasledujú kastingy (zvyčajne tak 5), skončíme, spravíme si doma jedlo, sedíme a nič nerobíme.. Takže sa cítim úplne mimo civilizácie a nemám tu kontakt s ľudmi:D Nechodím tu ani na párty, kde by som mohla aspoň spoznať nových ľudí..čistý detox z HK:D kedže tu nič nerobíme, tak som si zaumienila, že toto bude pre mňa možno aj dobré,  a budem na sebe makať..takže každý večer, odkedy som prišla, chodím behať a cvičiť. Som na seba pyšná, kedže v HK to bola bieda:D Za 3 mesiace tu, sa vráti domov úplne nová Lenka haha:D Na čo sa už teším, je Halloween, dúfam, že niekde pôjdeme a vybavíme si aj kostýmy, kedže tu je Halloween ako v Amerike:) Juchuu:) 
Tento týždeň som začala robiť a už mám booknuté joby na další týždeň, čomu sa veľmi teším a myslím si, že som konečne našla svoj market:) (Btw musím klamať, že mám 20 rokov:D, ale aj tak mi tipujú 17-18 haha, keby vedeli, že mám 25...:D)

Odo mňa všetko, idem si pospať, kedže som mala dnes 8 hodinové fotenie a asi 300 kusov oblečenia, tak som mrtva:D

Pozdravujem Vás:-***




Taipei je známy svojimi Hot Springs


afterrun selfie

Ximen

Videli ste takéto prudkty na Slovensku?

castings


Big pose!hah

Ked nájdete na kastingu svojho najlepšieho kamoša♥


Takú cicu máme v agentúre

život modelky..v aute

?:D


čo je toto??

so sučkami♥



3 komentáre:

  1. wooou milujem tieto posty :) užívaj si to tam ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...