Modern Toilet cafe

Ahojky! Tak ja som už v Taipei a musím povedať, že je to tu zatiaľ veľmi kľudné oproti HONG kongu:) Mám 3 spolubývajúce Ukrajinky. Cez víkend sme navštívili túto zaujímavú kaviareň, ktorá mi príde veľmi vtipná, ale zaujímavá pre turistov haha:D
Jedná sa o reštauráciu, ktorá je urobená v štýle toaliet:D Sedíte na záchodoch, jedlo vyzerá ako nechcem povedať čo:D Ved pozrite sa na fotky:D Pre niekoho to je až príliš, ale mne sa tam páčilo a jedlo bolo skvelé:) Bolo to niečo iné by som povedala:D

Išli by ste do takejto reštaurácie vy?:)























3 komentáre:

  1. Heh.. Ta mě pobavila :-D
    Ale ráda bych takovou restauraci navštívila!

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no každopádne je to dosť originálne :D
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...