Macau trip


Čauky! Ako sa máte všetci? Tento príspevok je o mojom výlete do Macau, ktoré je nazývané ako ázijské Las Vegas a je tak nazývané právom! Môj sen je raz navštíviť Las Vegas a takto som si to aspoň trochu splnila:) Macau je krásne a vyzerá ako z filmu!
Cestuje sa tam lodou a trvá to hodinu a pol. Bývali sme v najkrajšom hoteli, aký som kedy videla:) Boli sme tam na jednodňový trip a party, ktorá bola spojená s narodeninovou oslavou. Večer sme začali v portugalskej reštaurácií, kde som aj zakončila svoju smoothie diétu, ktorú som mala deň predtým haha:D Vyskúšala som kraba, ústrice a rôzne dobroty a najedla som sa ako pán:) Pokračovali sme do klubu, kde sme si zaspievali karaoke (všetkých som zabila svojím prevedením LMFAO:D) , zavítali sme do striptízového klubu:D a skončili sme v kasíne, kde som prvýkrát hrala ruletu a aj som vyhrala 1300 HKD:D Ked sme prišli ráno na hotel, boli sme takí hladní všetci, že každý z nás volal hotel service, nech nám už prinesú jedlo, lenže boli nejakí dezorientovaní a doniesli nám toľko jedla, že to nikto ani nezjedol:D Strašne mi je ľúto plytvať jedlom a ked som videla všetky tie sendviče , hamburgere, krídelká a kopec dobrôt, bolelo ma srdce a keby ma deň na to nemerali v Taipei, tak by som to všetko radšej zjedla:D 
Ked sme sa chceli vrátiť naspäť do HK, neboli žiadne voľné lístky na lod! Až som zbledla, ked som si predstavila, že v ten deň letím na Taiwan. Nakoniec vdaka kontaktom mojej kamošky sme sa dostali na nasledujúcu lod a rovno nás posadili aj do vip room, kde sme sa cítili ako kráľovné:D Výlet to bol úžasný a bola to moja pekná rozlúčka s Hong Kongom, ktorý mi už teraz veľmi chýba:/ O Taipei Vám napíšem neskôr a posielam pusy:)


















Ked nájdete na titulke svoju kamošku♥

a svojho kamoša









raňajky♥

kasíno malo 3 poschodia!

V tomto hoteli sme bývali


My baby♥


video

8 komentárov:

  1. Ty brýle jsou peckový a ta druhá fotka je super! :))

    www.stylesolution.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Boží hotel!!!
    Na všech fotkách ti to hrozně sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Úžasné miesto a ten hotel! Teším sa, že si to užívaš a všade ti to strašne svedčí! Pusy papa <3

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Strašně se mi líbí ty brýle! Odkud jsou? :)
    HAUTE BASICS

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...