Last weekend

Ahojte. V prvom rade by som sa chcela k niečomu vyjadriť:) V poslednom príspevku som dostala komentáre, kedy budem budem robiť niečo dospeláckejšie, že neviem nič robiť, iba sa otrčať pred objektívom a ak si nájdem raz robotu, určite len niečo podradné. Neviem prečo to niekto až tak rieši..každý si žije svoj život a vyberie si tú svoju cestu, po ktorej chce kráčať. To, že som vyštudovala vysokú školu a nezamestnala som sa ihned v odbore, mi nijako netrhá žily. Nie je nikde napísané, že sa to musí. Je to iba niečo, čo si ľudia myslia, žeby sa to malo. Osobne nie som typ človeka, ktorého by napĺňalo sedieť celý deň za počítačom v kancelárií, len preto, že mám možno už na to vek. Som dobrodruh a milujem cestovanie. Cestovanie ma vždy naplňalo, a ak modeling je cesta, ako sa mi to môže splniť, nevidím problém, prečo by som sa toho mala vzdať. Niektorí ľudia, ktorí nedošli dalej ako do Chorvátska, nevedia o čom to je. A vášniví cestovatelia mi dajú určite za pravdu, že cestovanie je ako droga. Milujem spoznávať nové krajiny, ich kulúru, priučiť sa trochu jazyk a tráviť tam svoj čas. Som veľká optimistka a budúcnosti sa vôbec nebojím. Určite sa niekde zamestnám, a aj keby som mala pracovať ako podradná predavačka (ako anonym spomenul), budem napriek tomu bohatá vdaka všetkým zážitkom a skúsenostiam, ktoré som tu získala:)

Ľudia by si mali plniť sny a nasledovať ich..o tom je hlavne život..Takže ak to čítate absolventi škôl a zúfate, že ste si nenašli ešte žiadnu robotu..nestresujte..cestujte pokiaľ môžete, učte sa jazyky a hlavne... užívajte si život:) Je príliš krátky na to, aby sme sa nervovali..treba robiť to, čo nás baví a  robí štastnými:)

xoxo
Lenka



Hot springs


S mojou skvelou bookerkou:)





















MCM store opening party:)


zoo time

















12 komentárov:

  1. pekne napísané :) a nechápem, ako niekto môže brať modeling ako niečo nedospelácke :D jasné, chápem, že dievčatá sa do tohto dostávajú už v dosť mladom veku. no je množstvo svetových modeliek, ktoré si spravili meno a dodnes pracujú v tejto oblasti, a to sú už myslím, že dospelácke dosť. :D modeling určite nie je ľahký, nie je to len pretŕčanie sa pred foťákom, ale to vieš asi sama :) a páči sa mi aká si optimistická stále :D
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super napísané, si úžasná bytosť :) a fotky zo zoo sú krásne, hlavne tie okuliare sú mega :D

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Veľmi dobre si to napísala :) Ak máš možnosť toľkoto cestovať, spoznávať a žiť v novej krajine, tak prečo to nevyužiť? Prácu si môžeš nájsť neskôr, keď sa budeš chcieť usadiť a mať rodinu, dovtedy cestuj a rob to, čo ťa baví :) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Thats my girl! Go Lenka Go!
    Anonymovi odkazujem ze ludi, ktori to maju tak nastavene s cestovanim ako ma Lenka je na svete viac. Som jedna z tych stastnych a po tom co som si dva a pol roka odsedela v kancelarii za PC a dostala krizu stredneho veku v 24 rokoch, tak som momentalne viac ako spokojna s tym ze uz skoro rok NEPRACUJEM a zijem v Azii. Ak anonym da mail poslem mu fotku z mojho zivota na Bali. S laskou Juliana :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Wawww obdivujem.len mam jednu otazku. Ked nepracujes ako si financujes život?

      Odstrániť
    2. Mam doma zlatu rybku co mi plni zelania :)
      Srandujem, mam uspory ktore som si za tie roky prace nasporila.

      Odstrániť
  5. Lenka absolútne súhlasím s tým čo si napísala! a aj s tým čo napísala Juliana (že dostala krízu stredného veku v 24 rokoch) pretože mne sa stalo to isté a teraz som rada ze som vypadla od počítača-zhonu-nervov a večne zamračených ľudí naokolo.. :) veľa šťastia

    OdpovedaťOdstrániť
  6. V živote sa ešte napracuješ dosť a možno to nebude tak úžasná práca, ktorá ti prinesie možnosť cestovať ako teraz... Neviem prečo majú ľudia pocit, že modeling je niečo jednoduché a len pre "mladé" dievčatá. Je to obrovská drina ako po fyzickej tak po psychickej stránke!!! Niekto je skvelý ako predavač, niekto ako lekár a niekto ako modelka. Lenka ty neprežívaš, ale žiješ svoj život a plníš si sny. Veľmi ti to prajem a som na teba pyšná. S :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Jeemin to uz co ludia dokazu riesit, asi ma to nikdy neprestane prekvapovat... Cudzie zivoty a vztahy naj tema pre ludi ktori su nespokojni a neschopni riesit si tie svoje ku vlastnej spokojnosti. Ale tuto sa mi paci ako si to napisala, ze aj keby si mala robit predavacku (co akoze nazvat hocjaku pracu podradnou tak to by som si sama nedovolila) tak mas zazitky na cely zivot ved ked ta tu tak zbezne citam tak pol azie mas prekukanu, ticho zavidim! : )

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Nehnevaj sa, to obočie máš otrasné. A nehovorím to preto, že by som nerozumela trendu hrubého obočia. Ak si mala v pláne dosiahnuť toto, tak si sa netrafila. Ty máš iba strapatú húšť a kazí ti to výraz tváre.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Lenka aj keď ta nepoznám, ale sledujem ta uz dlho, aj tak by som ti chcela napísať aby si si nerobila ťažkú hlavu z anonymou, ktorí sedia doma s atlasom v ruke a nechce sa im vstávať do nejakej nudnej práce. Ty si žiješ svoj zaujímavý zivot spojnavas svet, iné kultúry, mentalitu iných ludi, a popri tom spoznávaš samu seba. Ja ti držím palce aby si cestovala co najviac aby sa ti darilo v tvojom živote, v kariére . Ty sa len tak nevzdás a ideš si za svojim a plnis si svoje sny pre mna si bojovníčka a este aj krásna.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. ok, ale co budes robit? ked sa vratis z Azie? hmm? nebudes tam navzdy

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...