Jobs this week

Ahooj všetci:) Tak ja mám za sebou super týždeň:) Bol trochu busy.. V pondelok som točila video (reklamu na spodné prádlo). Cítila som sa jak z Victore secret, len v oveľa škaredšom spodnom prádle a prostredí, haha:D. Hned z roboty som behala na kasting. V utorok som mala 2 kastingy, fitting a dalšie 2 kastingy. V stredu som opäť pracovala, ale bolo to také typické ázijské oblečenie, čiže fotky otras:D Štvrtok som mala 7 kastingov a piatok som fotila okuliare:) Týždeň mi zbehol ani neviem ako a od zajtra mám zase fotenia, tak sa z toho veľmi teším:)

Ja Vám prajem krásnu nedeľu! xoxo



























16 komentárov:

  1. harry potter style? :D teda, okuliare sa mi viac páčia na slovensku :P ale aj tak si čaja

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ahoj, este ta to bavi???riadne nabity cas mas, ale nemyslis si,ze by si uz mala riesit nieco "dospelackejsie"? toto je len na urcity cas a sama si hovorila,ze tam mas aj o 10r mladsie spolubyvajuce...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj:) Viem, ze kvoli svojmu veku by som možno už mala nájsť niečo dospeláckejšie, ako hovoríš. Pred Kóreou som bola na pohovore a aj ma hned zobrali do naozajstnej roboty. Avšak rozhodla som sa, že chcem cestovať a neľutujem svoje rozhodnutie. Modeling mi veľa dal, vdaka čomu som precestovala a spoznala krajiny, ktoré by som inak možno ani nenavštívila. Stretla som úžasných ľudí, získala som nové priateľstvá a zdokonalila sa v jazykoch:) Pracovať budem celý život, tak prečo si ešte neužiť a nepocestovať, ked môžem:)

      Odstrániť
    2. Zaujímalo by ma, na aké pracovné miesto ťa chceli zobrať, pretože na mňa pôsobíš tak, že nič náročnejšie robiť nevieš, len sa natŕčať pred objektívom. Tipujem, že išlo asi o prácu predavačky alebo niečo podobné a určite nie v odbore, ktorý si vyštudovala. Áno, pracovať budeš až do dôchodku (ak sa ti podarí prácu si nájsť, lebo ani to dnes nie je samozrejmosť), ale bez praxe ťa v 30-tke už málokde zoberú. Ak tak len na niečo podradné.

      Odstrániť
    3. Ked už tu na mňa útočíš, tak by som chcela niečo povedať:) trištvrtina mojich spolužiakov nerobí v odbore, ktorý sme vyštudovali:D nie som ja jediná z celej výšky, ktorá je tak hlúpa, že sa dokáže iba otŕčať a nevie si nájsť normálnu robotu. Pre mna je toto aj škola života a dalo mi to oveľa viac, ako pracovať v Tsystems, kde končí 80% absolventov.. Ja som optimistka, beriem veci s nadhľadom a budúcnosti sa nebojím:) ked sa chce, všetko sa dá:) a ešte chcem dodať k tomu mǒjmu pohovoru, nešlo o žiadnu pozíciu predavačky ani nič podobné, ale naozaj o skvelú prácu, ktorú by som si predstavovala robiť v budúcnosti. Chápem, že každý ma iný pohľad na život a smer, ktorým sa chce uberať, tak nechápem, prečo sa navážaš do toho mǒjho...

      Odstrániť
    4. Nemusíš sa hneď urážať, aj to inak svedčí o tvojej nevyspelosti. Ty sa na fotkách nevidíš? Na každej jednej pôsobíš ako nejaké prihlúple decko, tak sa nečuduj, že mám z teba taký dojem. Možno ťa podceňujem, ale určite vieš, že je dôležité, ako človek pôsobí na ľudí, pretože podľa toho ho hodnotia a v tvojom veku je najvyšší čas, aby si sa nad tým zamyslela.

      Odstrániť
    5. naozaj ,, obdivujem" týchto anonymov, ktorí sú natoľko rozhľadený, až požrali všetkú múdrosť sveta. Keď sa ti nepáči, nechaj tak a keď už buď aspoň natoľko charakter a podpíš sa!! Neviem teda kto je v tomto ohľade dospelejši:D:D Každý sme strojcom svojho šťastia a rozhodujeme sa sami..Ty si sa rozhodol po svojom, Lenka tiež..Lenka je mladé dievča, myslím, že je úplne normálne, že sa zabáva, a to že cestuje? No a? Aspoň sa zdokonalí v jazyku a aj to si môže pripísať do životopisu..a myslím, že práca modelky nie je ani zďaleka taká jednoduchá. Za všetkým je kus roboty.

      Odstrániť
    6. naozaj ,, obdivujem" týchto anonymov, ktorí sú natoľko rozhľadený, až požrali všetkú múdrosť sveta. Keď sa ti nepáči, nechaj tak a keď už buď aspoň natoľko charakter a podpíš sa!! Neviem teda kto je v tomto ohľade dospelejši:D:D Každý sme strojcom svojho šťastia a rozhodujeme sa sami..Ty si sa rozhodol po svojom, Lenka tiež..Lenka je mladé dievča, myslím, že je úplne normálne, že sa zabáva, a to že cestuje? No a? Aspoň sa zdokonalí v jazyku a aj to si môže pripísať do životopisu..a myslím, že práca modelky nie je ani zďaleka taká jednoduchá. Za všetkým je kus roboty.

      Odstrániť
  3. Perfektný článok si veľká inšpirácia! :)

    Diary of sydneysleek

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Lenka uz dlho pozeram na tvoje obocie a nerozumiem preco ho mas take prilis prirodzene. Vyzera to priserne..inak na tebe milujem vsetko ostatne,ale to obocie je hroza

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Čo sa týka môjho obočia, mne sa páči:) Vždy som ho chcela mať hrubé a v modelingu je aj lepšie, ak ho máš prirodzené:) Môj vzor je Cara Delevigne a keby som mohla, tak beriem jej obočie hned:)

      Odstrániť
    2. Lenka, mne sa Tvoje obocko paci. Zadna vytrhana ciarka, alebo vymalovana hruba umelina, ktoru vidame denne po uliciach.
      Litetaj po svete a zazivaj, kym sa da a kym ta to bavi:) Kazdy jedne z nas ma ine sny a mal by si ich plnit! A to je to, comu by sme mali denne venovat:)

      Odstrániť
  5. Lenže Cara ma obočie upravene a krasne vytrhane tam kde ma byt , no ty mas neupravene obočie a nerovnomerne zarastene , nevyzera to pekne na tvojek krásnej tváričke a už vobec nie ako style ,,CARA,, . Tiež mam taky názor ako prispevok vyžšie . Lucia

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ahoj Lenka :) Si skvelá osôbka a vždy sa teším a čakám na tvoj nový post! Dúfam, že budeš ešte veľa veľa cestovať a že z tvojho pohľadu my tvoje čitateľky spoznáme zaujímavosti z rôznych krajín. Tiež nemám pocit, žeby si už mala byť zasadnutá za stereotypnou prácou, veď nemáš 40 a predsa ak sa vieš predať ako modelka, prečo to nevyužiť čo najdlhšie :) Veľmi ti to prajem a užívaj! :)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...