Grey sweater

Čaute! Tak outfit sme tu už veeeeeeľmi dlho nemali:D Tak som sa rozhodla, že Vám odfotím môj najnovší, ktorý som mala na sebe včera. Kedže sa tu už ochladzuje, musela som si kúpiť nový sveter, kedže tu žiaden so sebou ani nemám:D K tomu som potrebovala klobúk, kedže tu často prší, nech mám aspoň nejakú pokrývku hlavy:D Doplnila som to obľúbenou sukňou a mojou novou koženkou, ktorá je taká istá, akú som mala predtým z Číny, avšak už bola veľmi zničená:D Konečne som si kúpila septum (krúžok do nosa).. Samozrejme, že je fakeový, neprepichla som si nos naozaj:) Ale veľmi sa mi to páčilo už niekoľko mesiacov a konečne som to našla v Bershke:)
Fotky sú fotené mobilom, preto taká kvalita, ale zrkadlovku so sebou nemám:/

Páči sa Vám takýto štýl? Posielam pusy:-**














Hat: from Taipei
Jacket: Zara
Skirt: Odji
Bag: Hong Kong
Turtleneck sweater: random shop in Taipei
Septum: Bershka


8 komentárov:

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...