Zhrnutie

Ahojky!!Ako sa máte? Ja si užívam posledný týždeň tu, pretože idem do Taipei na nový kontrakt:) Bolo to nečakané, ale kedže je v HK teraz nie celkom dobrá sezóna,  s agentúrou sme sa dohodli, aby som zbytočne nestrácala čas a peniaze, že pôjdem na iné miesto odtiaľto. Najprv ma chceli poslať do Thajska, lenže tam som najprv nechcela ísť, lebo tá krajina ma nikdy nelákala, ale ked som sa po týždni rozhodla, že chcem ísť, lebo tam mám veľa známych, už bolo neskoro:D tak idem na Taiwan..Som aj vzrušená, ale aj vystresovaná, že aké to tam bude.. Čo je najhoršie, idem až na 3 mesiace a to som sa dozvedela len včera:D Predtým som myslela, že len na 2.. Takže vyzerá to tak, že na Vianoce nebudem doma, čo ma najviac mrzí:// Musím si to nejak vybaviť...Ale som aj rada, že z HK odchádzam, pretože mi už odišli všetci kamaráti:// Ostala som tu samé dievča a moji dvaja kamoši. Asi z 20 ľudí, s ktorými som bola nonstop:( Hlavne moje najlepšie spolubývajúce Aga a Oliwia odišli, takže som minulý týždeň sa len lúčila a plakala:DD  
Na čo sa najviac teším, je ako spravím video z Hong Kongu, pretože mám už asi 300 videí odtiaľto a neviem sa dočkať, kedy to dám celé dokopy:)
Posielam všetkým pusku a pozdravujem!:-**




















































3 komentáre:

  1. Ach, bože! Ty tvoje nohy! nejlepší :)) jinak ty čičinky..chudinky :(

    Zvu tě na Dior giveaway :)
    www.stylesolution.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super fotky☺..máš naozaj super postavu!
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...