Zhrnutie

Hellooo:) Na dnes mám pre Vás zhrnutie fotiek za posledné 2 týždne. Je ich tu trochu viac:) Čo ma veľmi mrzí, že všetci moji blízki, ktorých tu mám, čoskoro odchádzajú a ja tu ostanem skoro sama:/ Hlavne moja Aga, s ktorou som sa zblížila najviac♥ Mám tu aj novú spolubývajúcu, lenže nerozpráva ani slovo po anglicky, takže to tu bude veľmi zložité..:/ Dúfam, že nové dve budú lepšie, lebo sa tu zbláznim:( Toto je pri cestovaní zlé, ked je medzi ľudmi jazyková bariéra, takže je to o to ťažšie sa s niekým spriateliť. Ja tu mám 2 Poľky, ktoré nevedia až tak po anglicky, ale rozprávame po poľsko-slovensky (btw naučila som sa po poľsky:D), takže je to "šicko v porádku":D Tak som zvedavá, ako to tu bude:)
Ja Vám prajem krásny deň a majte sa pekne:-**
Moja spolubývajúca Alena, ktorá ma už opustila:/
Moja Aga

:)

Ked som Agu spútala k tyči a nevedeli sme ju potom odomknúť:D

Jaké sú nové bielučké conversky♥

Boli sme na kostýmovej party a mali sme mať kostým začínajúci na písmeno P :)

Police, Priest, Punker




Book photo




Ked si s ňou volám z izby do izby:D

squad♥

Toto som si tu kúpila minulý týždeň vo Victorke:)

Korean reunion

Naša nedeľa



Farbila som si sama vlasy a dopadlo to veľmi dobre ku podivu:D

Ajoj simi


Ten moment, ked v Topshope nájdete typ trička, ktorý ste nosili, ked ste mali 10 a počúvali Spice Girls:D


Oliwia♥


Pink mood

8 komentárov:

  1. super fotky, zas a znova ;) tá kostýmová párty vyzerá super :D

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dobrý nápad, udělat párty podle písmenka :)) jako policistce ti to velmi slušelo ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Lenka ty si sa nemala vratit v auguste? Ako dlho tam este zostavas?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ahoj:) No najprv som sa mala, ale vyzera to tak, ze dojdem asi az na Vianoce:)

      Odstrániť
    2. Faaakt? Tak dlho vydrzis bez rodiny a blizkych? :) Ale ak sa ti paci ani sa ti necudujem:)) Drzim Ti prsty, ukaz im vsetkym co je to slovenska krasa :P

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...