Zaujímavosti o Hong Kongu

Kedže môj pobyt v HK sa už skončil, chcela by som napísať pár vecí, ktoré ma zaujali. Nie je ich tak veľa ako o Kórei, ale aspoň niečo:)

1. Jazdia tu napravo ako v Londýne.
2. Majú tu dvojposchodové električky a platíte až pri odchode (v autobusoch platíte na začiatku jazdy u vodiča).
3. Všade sú šváby a už sa ich ani nebojím, lebo som si na ne zvykla:D
4. Taxikári sú slepí jak patróni a nevidia ani adresu, akú im ukážete:D
5. Výťahy sú rozdelené na párne a nepárne čisla.
6. Rozprávajú cantonese, nie mandarínčinou.
7. Majú Times square ako v New Yorku.
8. Ak si kúpite auto, tak daň je rovnako taká vysoká, ako cena auta.
9. Práve preto aj bohatí ľudia radšej jazdia metrom, pretože je to rýchlejšie a lacnejšie.
10. Majú tu veľmi drahé posilky a ako modelka si ju nemôžete ani dovoliť:D

Rozmýšlam, že mi momentálne nič iné nenapadá, tak aspoň týchto zopár snád na začiatok:)
Ja už som v Taipei, mám za sebou prvý deň, tak Vám o tom napíšem tento týždeň, ale predtým tu bude ešte príspevok z môjho výletu do Macau, ktoré je právom nazývané ázijské Las Vegas:)
XOXO 



That ass:D

Chcem také nohy:D

Kultúrna streda v múzeu






cHýBATE MI!

S Jedrekom sme upiekli zdravý proteínový koláčik

Musím byť silná a začať opäť cvičiť!

Forever kawaii

Môj najväčší parťak v HK



Ked sme sa vybrali do múzea, ale nebolo pre nás zaujímavé, tak sme zašli do detského kútika a maľovali si:D






S Filipem..(nie, nie je to môj frajer a kedže sa nezaujíma o dievčatá, asi ani nebude:D)

Ked sme s Kikuškou stretli Slovákov, ktorí sa takto vystavovali:)

kED SOM SA NEVEDELA DOčKAť LETENKY:d

Mám nejak veľa fotiek z toho dňa, kedy som mala tento zelený komplet na sebe:DD

I will miss my HK♥

s Kikuškou♥

my bitches

kawaii everywhere

with my Julian

Slovenský meeting v HK so Simonkou:) A ja uplakaná:D

8 komentárov:

  1. oba outfity, čo si cvakla v zrkadle, sú skvelééé :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krásny článok a fotky :) raz si prajem zavitať do hong kongu

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Určite to raz musíš navštíviť:) a dakujem:)

      Odstrániť
  3. Krásné fotky a super zaujímavosti o ktorých som netušila!
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem a som rada, že som mohla HK aspoň trošku priblížiť:)

      Odstrániť
  4. Já byla též v HK a mám tedy asi úplně jinou zkušenost než ty :) především teda u nás bylo všude čisto, žádní švábi a vše se asi 1000x desinfikovalo. Nejvíc mi asi vadily snídaně v hotelu, kde z normálního jídla toho moc nebylo, ale za to samá ta jejich zelenina a polévka a tak. Snad by to člověk i ochutnal,ale riskovat před zápasem MS, že mi to nesedne, prostě nešlo :D a tak jsme je požádali o jogurt a ovoce a naštěstí už to pak šlo. Zážitek z metra jsem měla obrovský. Pak tedy ti lidé, kteří se pohybují po Times Square byli dost divní. A převážně mě zarazilo neuvěřitelné množství značkových obchodů. Tolik LV v jednom městě jsem neviděla, hah. Jo a posilku jsme měli naštěstí zdarma. Víš,kde je tam ten stadion s dostihama? Tak tam :)
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vážne?:) A kedy si tam bola? A áno, to jedlo môže strašiť, ale chvalabohu mne vždy všetko sadlo:)

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...