Roaccutane result

Ahoj!! Po 6 mesiacoch užívania by som Vám chcela niečo napísať o mojej liečbe. Predošlý príspevok nájdete tu: Klik tu. Musím sa priznať, že rozhodnutie o braní týchto liekov bolo asi najlepšie, aké som mohla urobiť. Po 3 rokoch, odkedy som mala problémy s pleťou, ju mám dokonalú! Nemôžem byť viac šťastná a cítim sa oveľa oveľa lepšie. Každé ráno, ked sa pozriem do zrkadla, sa musím usmiať, pretože nemám už ani len jeden náznak vyrážky. Pleť mám ako bábätko. Mám ešte asi 3 tmavé fliačky na pleti, ale to iba preto, že mám takú pokožku a aj ked sa čo i len poškrabem, ostane mi tam tmavý fľak. Pleť už nemám vôbec suchú a je pekne napnutá. Čo je výhoda..ako som už spomínala, že mi trošku opuchli pery, takže sú oveľa väčšie, ako som kedysi mala:)
Samozrejme viem, že to malo veľmi veľa negatívnych vlastností a mala som aj ťažkosti v prvých mesiacoch, ale naozaj to stálo za to a ak sa niekto naozaj trápi s akné, treba možno vyskúšať aj takúto formu. Ja mám ešte asi týždeň na dobratie a potom už nič nič nič:) Aj z toho sa teším, pretože brať tabletky každý deň 6 mesiacov tiež nie je sranda haha:D

Dúfam, že to zaujme aspoň ľudí, ktorí by to chceli začať brať a nevedia, čo môžu očakávať:) Ja Vám prajem peknú nedeľu a veľa síl do nového týždňa:)





11 komentárov:

  1. Super, super, Lenka teším sa s tebou, že máš konečne pleť s ktorou si spokojná, vyzeráš aj nenalíčená nádherne, je to motivácia aj pre mňa. Ďakujem.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Paráda, tohle jistě hodně lidem pomůže :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. niečo podobné by som aj ja rada skúsila, lebo mám fakt zlú pleť a som z toho dosť zúfalá :/

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. pleť super, ale to obočie je veľmi zlé

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Leni tie tabletky su na predpis alebo volno predajne v lekarni?

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ja som veľmi rada, že nemám problémy s pleťou. A je super, že tvoja pleť je na tom dobre :)

    Pozývam na GA o krabicu roztomilých vecičiek Kawaii Box!

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Som veľmi rada, že už nemáš problémy. Máš teraz krásnu pleť :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ahoj koľko asi stojí roaccutane neviem to inkde nájsť ?

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Ahoj, tiež som brala roacuttane, predpísala mi ho plastická chirurgička, nemala som pleť až tak velmi zlú.. Výsledky super, prvýkrát v živote žiadna retuš na fotkách, ani jedna vyrážka, pleť bez chybičky, je to však rok čo som ho dobrala a vrátilo sa mi to.. Mám teraz cystické akné a akné vrstva dermacolu na tvári mi nezakryje tú hnusnú pleť.. Ono to má svoju príčinu, prečo sa nepredpisuje len tak.. Ja som už svoje rozhodnutie olutovala.. Roaccutane pomôže, ale po vysadení sa postupne akné vracia a je to ovela horšie...

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Mozem sa ta opytat na meno koznej doktorky lebo moja mi to odmieta predpisat . Dik

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...