Philippines♥

Ahojte!! Už som naspäť  "doma" v Hong Kongu. Bola som na dvojdňovom výlete na Filipínach a som z nich stále unesená♥. Cestovali sme v stredu skoro ráno, hned prvým letom o 8. Let do Manily trval 2 hodiny, odkiaľ sme leteli dalšiu hodinu a pol na Bohol Island. Boli sme ubytovaní v prekrásnom, luxusnom rezorte s názvom Eskaya. Rozdelení sme boli po dvoch a ja som bola ubytovaná s Mel, s ktorou sme sa smiali, že sme ako 2 zúfalky zo všetkých tých amerických filmoch o medových týždňoch, kedže sme boli s 3 pármi:D
Hned po ubytovaní sme vyrazili lodou na blízki ostrov, kde nás už čakal obed. Obed bol typický filipínsky a naozaj sme si pochutnali. Všetci tam žijú veľmi jednoducho..Napríklad deti musia chodiť 2 hodiny pešo do svojej školy, pretože tam nie je žiadna iná doprava. Po obede sme sa premiestnili naspäť do nášho rezortu. Cestou som prvýkrát v živote chytila hviezdicu (vždy som si myslela, že su ako želé a hýbu sa:D, ale boli tvrdé ako kameň). Po vystupení z lode sme museli prejsť na breh, lenže všade okolo nás boli morskí ježkovia a jedného chlapca dokonca zranil. Našťastie sme to prešli ostatní v zdraví a nikomu sa nič nestalo:)
O hodinku neskôr sme mali masáž celého tela, avšak som chorá a beriem antibiotiká, takže som kašlala celú masáž! Celú jednu hodinu nonstop, až som sa hanbila, čo si o mne tá masérka musela myslieť:D (Mám strašne dusivý kašel a nespím kvôli tomu už asi týždeň)
Večer sme boli pozvaní na večeru s majiteľom ostrova, ktorý nás skvelo a chutne pohostil, avšak som mala silnú migrénu, tak pre mňa to sranda nebola a len som odpočítavala minúty, kedy pôjdem domov.

Moja večerná túžba dalšieho  rána si objednať raňajky do postele a poplávať si v mojom bazéne sa rozplynula, kedže som na budík nevstala a zobudila som sa o 12 , ked už sme mali aj check out:/ Dali sme rýchly obed a cestovali sme na letisko. Nikdy som nemala v lietadle zaľahnuté tak v ušiach ako na týchto filipínskych letoch a skoro som plakala od bolesti.. Myslela som, že mi už bude tiecť krv z uší, taký som mala v nich tlak.

Hned po príchode do Manily sme zbehli do nákupnéhho centra, kde som si v Zare kúpila novú koženku, kedže moja stará sa mi už rozpadávala na tele. Skončili sme na párty v jednom úžasnom klube s bazénmi a naozaj sme si to užili.. Hned z party sme sa behali na hotel zbaliť a putovať na letisko, kde sme skoro nestihli let:D Výlet bol nezabudnuteľný a ja dúfam, že si Filipíny ešte zopakujem:)

Prajem pekný deň:)





































video

video

video


video

12 komentárov:

  1. krasa! :) to teda musel byt zazitok

    si ten typ zeny, ktora si moze oblect cokolvek a bude vyzerat perfektne! :)


    Michellee's kingdom

    PS: na mojom blogu práve prebieha giveaway
    http://michelleeskingdom.blogspot.sk/2015/09/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Juuuuuj, ty si zlatusik♥ Dakujem velmi pekne:)

      Odstrániť
  2. Krásne fotky :) Zavisť !!
    Pozývam vás na Giveaway o sérum na riasy Realash v hodnote 50€
    http://www.danycuks.com/2015/08/realash-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásne fotky :) Zavisť !!
    Pozývam vás na Giveaway o sérum na riasy Realash v hodnote 50€
    http://www.danycuks.com/2015/08/realash-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásné fotky :))) Hezky si užíváš! :)

    www.stylesolution.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. super fotky, ten tmavší rúž ti pristane!
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. To muselo byť super☺ aj ja by som určite šla:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. přesně to s těma ušima jsem měla taky naposled, fakt sem málem brečela a myslela sem, že mi každou chvíli prasknout bubínky :(

    OdpovedaťOdstrániť
  8. krásna si aj nenalíčená, len zízam, si ako víla :)
    inak to tam vyzerá krásne, avšak žiaľ asi len pre turistov :(

    OdpovedaťOdstrániť
  9. nádherné fotky :) Filipíny sú jedným z mojich cestovateľských snov!

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Lenka, to s tymi usami v lietadle bolo voli tomu ze si bola chora, tiez sme to mali minule s priatelom ked sme boli obaja nachladeni, tiez som mala az slzy na krajicku a mala som chut kricat, najma ked som videla ze ostatnym nic nebolo a ja som myslela ze umriem v najblizsich sekundach :D

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...