Palms in Hong Kong

Čautee! Konečne tu je niečo iné, ako len zhrnutia:) Mám asi milión nového oblečenia a všetko by som chcela pofotiť, ale nejak to tu nevychádza a k tomu tu nemám ani zrkadlovku, takže je to na houby:D Konečne! som dostala letenku, takže letím utorok ráno do Taipei, už mám cestovnú horúčku a neviem ako sa zbalím, podľa mňa to nechám zase milión oblečenia, ako všade, odkiaľ odchádzam:/ Blbé batožinové limity:D Akurát som včera rozmýšlala, aké to je super, že ja mám ešte stále teplo a  a vyhnem sa zime aspoň na nejaké obdobie:)

Ako ste na tom vy? Tešíte sa, že už ide zima?

Pozdravujem a prajem pekný víkend:-**










Overal: H&M
Topánky: Forever 21
Kabelka: Michael Kors
Okuliare: kúpené v HK

13 komentárov:

  1. Lenka, veľmi Ti to pristane a to prostredie je nádherné:) Maj sa krásne, užívaj...:))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. letím za tebou :( neznášam zimu

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Nádherné fotky ;) a zimu neznášam, mega ti to teplo závidím :D

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem Sabi a ja som tiež rada, že sa zime zatiaľ vyhýbam:D

      Odstrániť
  4. Závidím ti ,ale prajem ti to nech sa ti darí a hádam ťa raz uvdíme po boku Candice ;)
    inak a oblečenie si si nemohla poslať domov - na meno kamarátky/niekoho z rodiny .... ja mám vždy rovnaký problém , keď som bola v Londýne tak som si poslala niektoré veci ,lebo mi bolo ľúto ich tam nechať :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dakujem Mišiačik:-** A áno, chcem poslať domov, lenže tu z Taiwanu to bude asi dosť drahé:) Ale niečo snad vymyslím:)

      Odstrániť
  5. Lenka si krásná a veľmi ti to pristane😍..ja chcem tiež letooo, pošli nám ho trocha na Slovensko.

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...