Vitaj Hong Kong!!

Ahojte! Viem, že to tu zanedbávam, ale naozaj sa tu všetko deje veľmi rýchlo:) V stredu večer som prišla do HK a odvtedy som doma ešte ani nebola:D Moje prvé dojmy sú úžasné! Mám skvelé spolubývajúce, s ktorými som si sadla po 20 minútach:) Chodíme tu na večere pre modelky, boli sme aj na party, chodíme pozerať po okolí a nonstop niekde sme:) Už som sa stihla stretnúť aj s mojou skvelou kamoškou Karen, s ktorou som bola 2 roky dozadu v Číne. Joj, ako mi chýbala♥. Dnes sme mali rišný deň..stretla som sa s mojou slovenskou dcérkou Kikuškou, s ktorou som bola zase spolubývajúca v Istanbule:) Povodila ma po Avanue of stars, čo je krásne miesto. Potom som sa vybrala na pláž so spolubývajúcou Agniezskou a neskôr sme sa stretli s Kazjou a vybrali sa na Victoria peak, kde máme výhľad na celé mesto. Musím povedať, že HK milujem za 4 dni:) Apartmány sú tu také malé, že ledva po našom chodíme. Izbu mám 2x2 metre doslova a spím na poschodovej posteli hore, ako ked som bola v tábore:D Thats the models life:D A fotečky:)
S kikuškou



Prečo neísť do Mekáča v pyžame?:D



Minions útočia:)

shopping time

S agnieszkou


Seoul prenesený do HK




prekrásne♥

niekto colu?


No kto si niečo takéto kúpi?!!

Beach time!


The peak

spoločná:)

Pod dať selfie!

I love you!




Ked už bol večer a voda veľmi studená:D

Ked nás vyhodili z autobusu, lebo sme sa predbehli v rade:DD


Romantika♥




niekto pršiplášť, niekto tašku:D

Po 2 rokovh opäť spolu☻

I will miss Korea♥

Pridať popis

8 komentárov:

  1. Uzasne fotky.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super fotky, páči sa mi, že ich vždy máš tak veľa :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. v tej ciapke vyzeras fakt komicky, zle a otrasne :D vobec ti nesedi, vyzera ako za euro z NY spred 3 rokov .. ked si budes o rok pozerat spomienkove fotecky, budes si za to nadavat :D prehod ju, vyzeras ako 12rocne, jemne retardovane decko .. zabijas svoju dievcensku zensku krasu :) videla si nejaku VS modelocku chodit takto dogabanu?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. váž svoje slová, povedať niekomu, že vyzerá ako retardované decko 12 ročné, je sila,vieš vôbec niečo o poškodených deťoch o bolesti ich rodičov? Moja kamka sa taká narodila, všetci ju ľúbia a nedali by ju za nič na svete a prirovnávať takto Lenku je sprosté z tvojej strany, možno je "dogabaná" podľa teba, ale je to jej vec a nesúhlasný názor sa dá aj ináč vyjadriť a neurážaj ľudí!!!!!!!!!!!!!!!!!! NAUČ SA TO pre budúcnosť, Ty anonymná modeločka

      Odstrániť
    2. a ty sa skus najprv opytat, ako som to myslela, pred tym, kym nieco taketo zadres, mudrlantka .. nikdy by som to nemyslela tak, ako si to ty pochopila (btw, len tak pre zaujimavost uz od svojich 14tich - mam 22 rokov - chodim ako dobrovolnik do centra k ludom s postihnutim na kluby a kazdorocny festival integracie) .. myslela som to tak, ako retardovane teraz male decka chodia, baby samy swag a chalani bez siltky uz ani nevyjdu vyniest smeti .. k lenke na blog chodim stale, pretoze ju mam rada, je zlata a fakt krasna, myslim si, ze tymto sa dost udupava .. prajem ti pekny vecer.

      Odstrániť
    3. keď mám byť hnusný, radšej nepoviem nič... alebo dá sa to aj slušne povedať... napr. pekné fotky ale nepáči sa mi tá čiapka.... týchto kopec urážok pokope akurát niečo hovorí o človeku čo to napísal... vybíjanie si nejakých komplexov či závisť... to už nechám na tebe

      Odstrániť
  4. Ked sledujem tvoje príspevky...tak by som chcela byť aspoň na mesiac modelkou :-D

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...