Týždeň a pol v Hong Kongu

Čaute! Pridávam tu zhrnutie posledných dní. Je pravda, že nemám tu na nič čas. Nonstop tu niečo robíme a ja chodím domov naozaj len prespávať. Som strašne vdačná za moje skvelé spolubývajúce, ktoré sú veľmi akčné a vkuse chcú niečo robiť:) 
Ak ste tu modelka, dostanete sa všade, aj na miesta, kde by ste sa možno nedostali. Tenžo týždeň sme mali večeru v skvelom podniku na streche, kde bol výhľad na celé mesto, Celé to bolo také fancy:D. Dnes sme boli na pláži, kde som zaplávala asi 100 km, kedže tu nemáme gym, konečne som sa dokopala niečo robiť:D Zúčastnila som sa aj narodeninovej oslavy, ktorá bola v gréckom štýle a všetci mali byť oblečení do bielej, modrej a zlatej. Ja som si presne 20 minút pred párty kúpila overal na fotke, pretože som už nestíhala si upraviť svoje šaty(kedže som ich kúpila veľké, snažila som si ich sama zúžiť a trošku som to prehnala a spravila som to veľmi tesné:D).Nakoniec som bola aj rada, že som si kúpila ten overal, lebo sa to tam veľmi hodilo:) Dostali sme pri príchode aj zlaté čelenky, takže som vyfasovala aj čelenku zadara:D Inak som mala zopár kastingov, ale tu sú skoro všetky roboty o mesiac dopredu a ja tu už vtedy nebudem, takže ja to mám zťažené:/ Ale tak snád sa zadarí:)
Najdôležitejší bol pre mňa deň, kedy som stretla svoju najvačšiu lásku Agátu a konečne sme boli tu v HK spolu♥ Ako veľmi mi chýbala a už sa teším, ako s ňou opäť budem:)
Prajem Vám pekný zvyšok dňa a teraz fotky!:)









Agata♥

Forever Soulmates


Jedna úžasná večera, mňam:)


Aga, Kazja a ja:)

Kazja už tento týždeň odišla domov a bude mi chýbať:/

Milujem toto mesto

Takto to vyzerá v parku

Vidno nás?:D


Ked chodím po ulici, uchvacuje ma tu asi všetko:)

hi:)

Happy birthday neviem komu:D

S pawlem

Cestou na pláž




Fillipe, Aga and Szymon

Takto tu ľudia sedia na staniciach




Fillipe♥

3 komentáre:

  1. To všechno co tam prožíváš zní úplně úžasně a moc ti to přeju!!! Doufám, že castingy proběhly dobře a že dostaneš hodně zakázek, jelikož si to fakt zasloužíš :) jseš hotová princezna <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vidno že si to tam veľmi užívaš a srší z toho všetkého dobrá energia :) a samozrejme vyzeráš neskutočne <3 uži si to tam :*

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...