One month in HK


Ahoj! Ako sa máte? Mne tu už zbehol mesiac a ani neviem ako:)) Úplne som si tu už zvykla a cítim sa tu ako doma. Stane sa mi, že ešte zablúdim a netuším, jak sa kam dostať, ale to je normálne v takých veľkých mestách:) Najlepšie je, ked mi ani domáci nevedia povedať, kde je taká a taká ulica. Ja som si tu konečne splnila taký malý "sen":D Spnila som si tu sník, ako to tancovať s ľudmi na ulici, ktorá je preplnená klubmi...Vždy som sa hanbila,  Ale v utorok sa nám to podarilo a bolo to úplne super:D Všetci domáci nás tam fotili a natáčali:D Jak hviezdy haha:D Zajtra idem pozrieť moju Agatu do Guangzhou, tak sa jej už neviem dočkať:) A Vám prajem pekný víkend:)


Avokádová pomazánka a stajling jak hovado:D




Túto vecičku som chcela vyskúšať, odkedy som to videla u Justina Biebera:D

Daj im foťák, aby ťa odfotili...:D

my polish bitch





Najlepšie spolubývajúce♥



Kikuška a Braňo:)





Moja 20 ročná spolubývajúca a jej omaľovánky:D

night

Kocham ju♥





video

6 komentárov:

  1. Lenka ako znášaš, že po toľkých rokoch už nie si s Egom?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Lenka vy už spolu fakt nechodite??? :-O

      Odstrániť
  2. Pripadam si ze som na blogu nejakeho retarda

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ako niekto, s tak otrasnou slovenčinou može písat blog?????!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jeden anonym či čo? :) Lenka obdivujem ťa že prežívaš V takých velkycjmestách ja som bývalá dva mesiace vo Viedni A prvy týždeň som nevedela trafiť "domov" :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ty si neskutocna! velmi ta obdivujem ze sa nebojis vo velkom svete :) takto sama vlastne bez rodiny :) drzim ti silno prsty!! vyzeras super, urcite si spravna baba, nic si nerob z neprajnikov (: k.

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...