Last jobs

Ahojky! Tak konečne sa mi to tu rozbehlo.. Hong Kong je úplne iný v tom, že tu sa vôbec musíte dostať na kasting. Nie je to ako v Číne alebo Kórei, že ked je kasting, tak idú všetci modeli z agentúry na ten istý. Ja tu nemávam žiadne kastingy s mojimi spolubývajúcimi. Teraz sa to rozbehlo, takže mám tak 2-3 kastingy denne, čo je na HK veľa a super:)  Posledné 3 dni som každý deň robila, z čoho sa veľmi teším:) Fotila som lookbook značky Backroom, natáčala video na jachte a video pre jednu reštauráciu.

Včera som mala šialený deň, pretože tu nás na kastingy nevozia. Musíme sa tu dopraviť na adresu samé. Mala som ráno kasting o 10.30. Podľa navigácie to malo byť 30 minút, no nakoniec to bolo hodinu a pol cesty autobusom. Došla som na miesto, lenže ak by som šla hore na kasting, už by som meškala do roboty, takže som rovno prestúpila na metro a cestovala hodinu do práce. Lookbook pre značku Backroom bol skvelý, pretože majú prekrásne oblečenie!! Určite si od nich niečo objednám aj cez net. Mala som ešte aj overtime, čo je dobre platený, tak som sa potešila:) Stamad som cestovala hodinu a pol naspäť na ten zmeškaný kasting, spravila som ho, ale stamad som mala ísť opäť na další kasting, ktorý bol dalšiu hodinu vzdialený, takže už by som ho nestihla.. Tak som sa vybrala autobusom domov a boli to pekné 2 hodky:D Cítila som sa ako niekde mimo HK, nie, že som priamo v meste a cestujem tak dlho:D

Dnes som vstávala na robotu o 5.30. Na dané miesto to boli 2 hodinky 2 metrami, autobusom a taxíkom..juch:D Najprv som sa potešila, kedže sme boli v prístave, kde sme mali točiť na jachte. Lenže moja dokonalá predstava o jobe sa stratila so stúpajúcim vlnobitím a začala som mať morskú chorobu.. Bolo mi tak zle, že som ledva sedela, traja ľudia z posádky vracali, model, s ktorým som točila sa tiež len tak tak držal.. natočili sme asi 5 scén, bolo to niečo ako reklama na nejaký prehrávač a poslednú pol hodinu som ležala v kajute a spala.. Bolo mi tak zle, že som chcela im povedať, že sa vzdávam všetkých peňazí, len aby sme šli domov.. Nikdy som tam nemilovala zem, ako ked sme dorazili na breh:D Stamad som behala na kasting, najlepšie bolo, že mali sme pózovať ako young and fresh..ked sa modelky predo mnou zapisovali na papier a písali vek, mali tam tak do 20 rokov..a nie jak ja stará rachotina, čo má 25:DD lol:) Btw som tu najstaršia modelka:D Nevadí:)
Ja idem na večeru a party s dievčatami, tak Vás pozdravujem:-*