Im in love with the CoCo

 Ahojteee!Tak sa ozývam:) Poznáte pesničku Im in love with the coco od O.T. Genasis? Je to moja top pesnička, ktorú som počúvala jak šialená v Kórei. Ked som počula, že bude tu v klube, kde chodíme, skoro som odpadla:) Dresscode bol jasný..byť celý v bielom:) Ked prišiel, skoro som vyskočila z kože, ako som spievala:D Odspieval pár pesničiek a potom mal vyhradené miesto v bare, kde sme boli všetky modelky..aj som sa s ním bavila, ale vyzeral byť taký nudný a unavený:D A na to, že spieva pesničku o kokaíne, myslela spom, že bude nejaký párty muž, ale ani len alkoholu a cigariet sa nedotkol..iba tam tiško sedel:D
Ja som si to veľmi užila a ked si predstavím, že keby som prišla o 3 dni skôr tu, mohla som tak sedieť pri Chrisovi Brownovi do frasa:D

Pozdravujem Vás a posielam pusky!!:-*











2 komentáre:

  1. Lenka ekdy sa vracias do Kosic ? A ako sa ma Ego , urcite si uz chybate co ? neziarli na teba ? :) este pekny dnik papa Janka

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jee poznám to 😀 ked som bola v USA v januari, tak som to pocuvala, odvtedy som to nepočula nikde ! Je to velmi chytlave aj mne sa paci 😉 tak užívaj naplno

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...