Back to basics

 Ahojky! Dlho som tu nemala žiaden outfit, kedže ma tu nemal kto ani odfotiť:) Outfit som nafotila s Braňom Sámelom (jeho blog tu), ktorý je priateľ mojej Kikušky:) Obaja tu modelkujú ako ja, len v inej agentúre:) Strávili sme popri tom pekný večer, pozreli svetelnú show, hľadali smoothie lol:D.
Outfit je úplne jednoduchý, kúpený v Zare. Najväčšia nevýhoda je, že tie kraťasy sa veľmi krčia. Vyžehlím ich, oblečiem a vyzerajú opäť takto:( Ale aj tak ich milujem:)

Inak, nakoniec sa mi zmenili plány a do Číny nejdem a ostávam tu dalšie 2 mesiace:) Aj sa teším, aj nie, lebo už som bola pripravená na dalšie cestovanie:)

Posielam Vám pusky a prajem pekný deň! A Braňo dakujem za fotky:)









23 komentárov:

  1. Lenka ako to zvláda Ego ? ste ešte spolu ? inak outfit veľmi pekný!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ked to tu uz riesite.. Je to moje sukromie a nechcela som to tu riesit.. S egom uz spolu nie sme.. Nase cesty sa rozisli a kazdy si ide za svojim snom..

      Odstrániť
    2. toto si ty Lenka, original? :-) lebo pod dalsim komentom uz je tvoja ina fotka..:D podla mna sa este date dokopy, taka laska len tak nevymizne a poznam kopec ludi,kt. sa po takej dlhoej dobe rozisli a opat su spolu..:-)

      Odstrániť
  2. Si krásna ako vždy, ale tiež som sa chcela spýtať, ako to s tvojim Eguškom zvládate, tak dlho od seba. A vlastne, že kedy sa vratis domov, nechyba ti uz rodina? <3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahooj:) Jasne,ze mi chyba rodina a domov, ale momentalne som velmi stastna, ze robim to, co ma naplna a to cestovat:)

      Odstrániť
  3. fotky sú skvelé, hlavne tie čiernobiele :) aj outfit je mega, veľmi ti to sluší ;)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krásne fotky! to prostredie na nich je úžasné!
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. zbytocne pišete otázky Lenka ma vo zvyku neodpovedat na vaše otázky vid komentáre v tomto prispevku aj v predošlých .:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Moc hezký outfit, nejvíc mě zaujaly botičky :)
    One blondie life

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Nechcem nikoho súdiť, urážať či haniť. Lenka by však mohla začať odpovedať na otázky a postrehy v komentoch. Máš slušnú základňu fanúšikov a bolo by fajn keby si sa im viac venovala, viac s nimi komunikovala ako len hodením postu na blog. Tých 15 minút denne si snáď vieš nájsť. Miriam :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj miriam:) na taketo sukromne otazky som ani odpovedat nechcela.. No ked som tu pod "natlakom", s egom sme sa rozisli a nie sme uz spolu..

      Odstrániť
    2. Lenka ja som nenarážala na otázky o tvojom súkromí, zle si ma pochopila, ale ide o tvoju komunikáciu s fanúšikmi vo všeobecnosti. Poslednú dobu totiž komunikuješ minimálne. To s priateľom je mi naozaj ľúto, prajem veľa síl a šťastie! PS: Nehnevaj sa. :)

      Odstrániť
    3. Lenka, lenze ty sama si zacala uverejnovat svoje sukromie. Mi chces povedat ze to ze ste sa s egom nastahovali do jedneho bytu nie je z tvojho sukromia ? Tak logicky sa ludia zacnu vypytovat ak si im to sama takto polozila na tacku a zacala zverejnovat davnejsie veci zo sukromia. Verim ze ti to je neprijemne hovorit o takychto veciach, tak sa drz teda, si silna zena a urcite to zvladnes.

      Odstrániť
    4. Ja viem a uvedomujem si to..bohuzial, doma skoro vobec nie som, takze preto casto neodpovedam a mrzi ma to..ledva stihnem nieco napisat a dakujem:) :-*

      Odstrániť
  8. Och..to mi je luto:-( po tolkych rokoch to musi byg strasne.drz sa..Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
  9. sluší ti to a máš můj obdiv, na takových botách bych se zabila, jen co bych na ně stoupla :D

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. hahhaha praveze su uplne pohodlne:) a dakujem:)

      Odstrániť
  10. Fotky sú úžasné ! Krásne nafotené a tá kde sedíš na tých štýlových sedačkách <3 tá je top

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...