2 Weeks in hong Kong

Čaute! Ako sa máte na Slovensku? Ja si nemôžem pomôcť, ale prežívam úplne super obdobie..Milujem Hong Kong a strašne by som tu chcela ostať:/ Ale bohužial nemôžem a o 2 týždňe idem do Číny. Chodím tu na kastingy, ale až tak to neriešim, lebo sa vdačná za túto možnosť byť vôbec tu.. Spoznala som tu skvelých ľudí a veľmi sme si sadli, takže som tu strašne šťastná:) Každý deň tu chodíme po nejakých pamiatkach a spoznávame tu krásy HK. Minulý týždeň tu bola moja Eržibetka, takže spoznala aké to je naozaj byť modelkou v HK:) Povodila som ju tu hlavne na party, modelkovské večere, na nejaké pekné miesta:) Strašne mi chýbala a boola som veľmi rada, že som tu mala také malé Slovensko:) Kiežby tu všetci moji blízki mohli prísť:) Dnes som bola v parku, kde boli Flamingooos:) Jakí boli krááásni juj:) 
Boli sme sa kúpať na pláži a trochu som zabudla na opaľovací krém, takže ma spieklo jak raka a teraz sa lúpem:D Najťažšie pre mňa je ísť na pláž a nemôcť sa opaľovať:/ Prvé leto, kedy nie som vôbec hnedá a ani nebudem môcť:/ ťažký to život:D haha:)

Odo mňa všetko posielam pusky!!








































bon apetit?:D

13 komentárov:

  1. musíš si to tam opravdu užívat, ale nějak nechápu jak teď cestuješ jak dlouho v kuse budeš pryč a kde všude, nemohla by si to nějak shrnout?:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj:) Tak som bola som 2 mesiace v Korei, teraz budem 3 mesiace v Hong Kongu a potom asi Singapur:)

      Odstrániť
  2. je super, že beháte aj po pamiatkach, máš úžasnú príležitosť spoznávať svet :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. lenka co je to za fesak na viaceryh fotkach?:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. To je moj kamoš a nezaujima sa o dievcata ak vies ako to myslim:)

      Odstrániť
  4. Ahoj,Lenka,trošku dosť uuuplne odveci :D ale chcela by som sa spýtať,že ty mâš roaccutane,ja užívam tiež podobné a že akú kozmetiku na noc používaš prosím (ak používaš) ? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, ja si uz nepamatam, co som pouzivala, ale zda sa mi, ze to boli od avene vysokohydratacne kremy:)

      Odstrániť
  5. Honk Kong je skvelý! Uži si to tam, držím palce :) A Jedrek je super, tiež ho poznám :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vazne ho poznas?:) Jeej, tak svet je maly:) on je najlepsi♥

      Odstrániť
  6. Lenka môžem sa opýtať ?? Zdá sa mi to , alebo ste sa s priateľom rozišli ?? Dakujem kraasne za odpoveď. S pozdravom Evka

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj Evka, vsimla si si dobre a uz sme sa rozisli..

      Odstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...