Superjunior concert

Krásnu nedeľu Vám prajem!! Dnes Vám napíšem článok o včerajšom koncerte, na ktorom som bola. Skupina sa volá Superjunior a má 13 členov. Najlepšie je, že ich vôbec nepoznám, neviem ani jednu pesničku, ale bola som tam:D Totižto moja spolubývajúca je posadnutá Kpopom a pozná všetky skupiny a pesničky.. A asi pred dvoma týždňami stretla speváka z tejto skupiny, vraj je brutálne slávny (ta ja neznam). Stretla som ho iba raz a vyzeral byť celkom milý a vôbec nie, ako nejaká veľká celebrita. A kedže sa oni skamošili, dostali sme lístky. Ked mám pravdu povediac, nič mi ten koncert nedal:D Trval 4 hodiny a bol to asi najdlhší koncert v živote:D Atmosféra bola super, strašne veľa ľudí a prvých 40 minút bolo super. Lenže ked nerozumieš, čo rozprávajú po kórejsky a nevieš ani jednu pesničku, po 2 hodinách si kušeš do nohy od nudy:D Všetci chlapci v skupine mali viac makeupu, ako ja:D Takže sa mi na nich ešte aj divne pozeralo:D Tak poslednú hodinu som sedela vonku a čakala na spasenie:D Cesta tam a späť dokopy trvala 4 hodiny, kedže to bolo daleko, ledva som došla domov, aká som bola unavená:D

Avšak som rada, že som aspoň niečo také videla a viem, ako to vyzerá na koncertoch... Ale raz mi stačilo:D

Ako vidím, všetci si užívajú slniečko na Slovensku a my tu máme búrky, tak snád sa to ukľudní aj tu:/
Posielam pusky a pozdravujem!!









Takto som si sedela vonku:D





1 komentár:

  1. Superjunior sú super :D Ja by som pred 5 rokmi neviem čo dala aby som sa mohla dostať na ich koncert ,alebo koncert inej kpop skupiny (2NE1, Girls Generation , JYJ, G-dragon,...) ,ale teraz len na koncertt Kim-a Jaejoong-a :D :D
    ale zas chápem ,že ťa to tam 4 hodiny nebavilo :)

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...