Najlepšia kefa na svete♥

Ahojte! Dnes by som Vám chcela predstaviť tento zázrak, o ktorom som Vám už chcela napísať dávnejšie.

Dlhé roky som sa česala s hrebeňom alebo obyčajnou kefou z drogerky. Avšak asi pred 3 mesiacmi som dostala od mojej Kostrbačky túto kefu na narodeniny. Straaašne som sa potešila, kedže po tomto type kefy som pokukovala už veľmi dlho, ale cena sa mi zdala pridrahá:D (Som jak stará babka na dôchodku, čo vkuse šetrí:D). Naozaj musím povedať, že môžem ľutovať, že som si ju nekúpila skôr, lebo je to najlepšia vec na svete!
Rozčeše aj nerozčašeteľné (panebože slovo:D)..fakt..ked som bola po nejakej prehliadke alebo fotení a mala som zalakovanú helmu na hlave, toto to rozčesalo za 2 minúty.

Takže ak Vám môžem odporučiť, určite si to zadovážte.. či už od iných značiek, ale tento typ je najlepší!!

Kúpiť to môžete tu:  V obchode Crystal Color na Boženy Nemcovej 28:)

2 komentáre:

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...