Last job in Korea:)

Ahoj! S Koreou som sa rozlúčila poslednou robotou, ktorá bola úplne skvelá:) Práce v Kórei sú uplne iné ako v Číne..ide tu všetko o naturálne fotky, nikto sa nikam neponáhľa, ani nič:) Prišli sme o 10 ráno ešte s jedným modelom. Najprv som musela počkať kým dofotí, takže som spala asi 3 hodiny na posteli:D Potom nás pozvali na obed, kde som jedla niečo vajíčkové a ryžou:D Majú tu všetko veľmi štiplavé, takže toto bolo jediné ok:D Po obede som si opäť dala šlofíka haha:D Moja robota trvala aj s makeupom 2 hodiny:D Fotili sme s modelom a potom som mala asi 3 kúsky spodného prádla sama:D Mali sme tam strašné srandy a fotograf bol úplne šialený, tak sťahoval nohavice tomu modelovi, potom každého strašil a robil zle, takže sme tam mali naozaj pohodu:D  Ja som včera priletela do Hong Kongu, takže Vám napíšem a pridám veľké video z Kórei ako rekapituláciu všetkého, čo som zažila:))

Posielam pusy a majte sa krásne!










5 komentárov:

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...