Girl in blue

 Čaute! Ako sa máte? Ja Vám prinášam jednoduchý outfit, ktorý som mala na sebe dnes. Je zložený z nových kúskov:) Na sebe mám šaty, ktoré som si kúpila v Hmku za 7 eur. Neviem prečo, ale každá farba týchto šiat stojí inak.. Biele stoja 20 eur, čierne 15..Náušnicu som si kúpila za 1 dolár, čo je super, až na to, že je to super nepohodlné:D

Ako čerešnička na koniec je môj rupsačik, ktorý som si kúpila v jednom Vintage shope s luxusnými vecami. Je to niečo ako second hand, kde majú na predaj značkové kabelky, ktoré už niekto nosil. Tento Chanel rupsačik bol fasa drahý na to, že je z druhej ruky, ale aj tak je to lepšie, ako keby som si mala kúpiť nový, lebo na ten by som nemala:DD Haha:) Som z neho úplne unesená a nosím ho so všetkým nonstop:)

Mne sa to tu už kráti, už mám iba 2 týždne a niečo a bude mi to tu chýbať:/ Tak ja si idem zacvičiť a posielam Vám pusky!!:-**











10 komentárov:

  1. Krásne šaty, krásne fotky:)
    A ty si najkrajšia:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádherné šaty :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kolko stal ten ruksak? Je super!!
    Inak ked vidim tvoje znicene chodidla a nohy od topanok sucitim s tebou lebo moje su rovnake :D neznasam okusane nohy od topanok

    OdpovedaťOdstrániť
  4. outfit je megácky a batožtek je super :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ruksak je prefektný! :)
    http://bonesincouture.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Na piatej fotke vyzeras troska ako nafetovana :D usmievaj sa to ti slusi najviac ❤:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tady tyhle naušnice vypadají na uších skvěle, ale taky jednu vlastním a nedá se to vůbec nosit dýl jak hodinu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tie šaty sú úplne super a z takého ruksaku by som mala neskutočnú radosť! :D

    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...