Gangnam

Ahoooj! Chcem Vám trošku priblížiť časť Gangnam. Určite poznáte pesničku od Psy Gangnam style:) Tá pesnička je výsmech tejto časti mesta. Pretože je to najluxusnejšia časť a žijú tu samí bohatí ľudia.. Ceny sú tu vysoké a hlavne za nájmy.
Ked chcete stretnúť najkrajšie oblečených ľudí, tak určite by ste mali zavítať tu:) Všetci sú tak úžasne štýloví, že to nie je ani možné. Je tu sústredených najviac obchodov a reštaurácií, kaviareň na kaviarni, Starbucks cez Starbucks. Sú tu vysoké budovy, ako v týcho veľkých mestách v Ázií.
A v jednej časti je takéto pódium, ako vidíte na obrázku, kde ked stlačíte tlačítko, pustí sa pesnička od Psy a vy si tam môžete zatancovať:D Taak reku, dám aj ja, ne?:D
A takto to tu nejako vyzerá:












video

8 komentárov:

  1. vôbec som netušila, že to má byť na niečo paródia, ale vyzerá to tam super :)
    ľúbezná

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky znám tuhle čtvrť jenom z té pitomé písničky :D ale vypadá to tam zajímavě. Máš úžasné fotky .)

    www.meadelaida.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. leni, kolko rokov ma ta ruska anastasia, s ktorou byvas? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. super fotky :) a do Gangnamu by som sa určite zašla pozrieť, to pódium je super :D

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  5. super fotky :) GANGNAM vyzerá fakt super, určite by som sa tam aj ja chcela ísť pozrieť :)

    To NAJ pre baby TU :-*


    OdpovedaťOdstrániť
  6. super fotky :) GANGNAM vyzerá fakt super, určite by som sa tam aj ja chcela ísť pozrieť :)

    To NAJ pre baby TU :-*


    OdpovedaťOdstrániť

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...